keskiviikko 1. helmikuuta 2012

toisenlainen postaus

Kirjotin eilen piitkää postausta jossa oli paljon ajatuksia ja vähän asiaakin, mutta eiköhän mun viimeisiään vetelevä romukone hävittänyt kaiken. 
Tästä postauksesta tulee aika erilainen. Saatte paljon kuvia ja epäoleellista tietoa koska kirjottaminen ei nyt vaan suju.(kuvia saa isommaksi klikkaamalla ja noi piirustukset on melkeen kaikki mallista)

Mun ruokavalio koko tän viikon. Oon oksennellut milloin sattuu ja napsinut laksoja. Mikä mua riivaa ?


Joku selaili tänään mun luonnosvihkoa. Se on kuin päiväkirja, sitä ei todellakaan selailla ilman lupaa. Just tän takia.

Mun ranne puol vuotta(?) sitten kun olin raapinut sen pinnillä **skaks ja nyt. Toi väriero johtuu varmaan valaistuksesta...
Mulla on muuallakin kädessä ja nilkoissa rumia arpia ja reidessä lukee liian isolla FAT. Ja voin kertoa, että ne raivostuttaa ja hävettää mua ihan valtavasti! Nää ei varmaan ikinä häviä mun iholta.

L käski, että mun pitää kirjoittaa siitä tänne jotain kivaa :'D
Tuota noin... Kyllä te varmaan jo ootte saanut aika selvän käsityksen L:stä ?
Me oltiin seurusteltu noin puoli vuotta ennen mun sairastumista. Nyt L on yli puolitoista vuotta joutunut katselemaan kun mä olen enemmän tai vähemmän sekaisin. Enkä mä väitä ettei se olisi rikkonut meidän suhdetta, mutta kaikki se on myös vahvistanut sitä. Rehellisesti en oo varma missä olisin nyt, tai olisinko ollenkaan jos L olisi jossain vaiheessa vaan saanut tarpeekseen (mikä ei olis mikään ihme...) Musta se on aika hirveän kamalaa ja samalla niin tosi hienoa. 
L on mun henkilökohtainen supermiesja mä olen maailman itsekkäin ihminen.



Toivottavasti tää postaus ei nyt ollut ihan järjetön... 
Mulla olisi kyllä paljon asiaa niin yritän pian taas kirjotella !



10 kommenttia:

  1. Rupes himottamaan karkit kun näin ton kuvan :D
    Ja hui tuo sun ranne, varmaan on ollut kipeä. Mutta ei se enää niin pahalta näytä. Itteänikin hävettää kun kädessä näkyvät arvet, tyhmä minä, ei muuta voi sanoa.
    Noi kuvat on tosi hienoja, ne näyttää niin aidoilta. Omat piirrokset ei oo lähelläkään tota tasoa. Osaat oikeesti piirtää.
    Tsemppiä <3
    P.s. mulla ihan sama poikaystävän kanssa, en tiedä missä olisin ilman sitä. Onneksi sullakin on L :)

    VastaaPoista
  2. no kiva et tykkäsit<3 Niin tääki! :)

    Se oli kyl oikeesti jotenki liian ihana :D Mut kaikki inhoo sitä opettajana paitsi mä oon aina tykänny siitä :D Ku se on monien mielestä kai liian tiukka.

    Nii se on!! Ei oo sillä mitään sh:ta, ellei sitte oo koko elämää ollu :D Se on siis syntymästä asti ollu tollanen :D Tää on ihan tosi outoo ku aina sä sanot, et oot kateellinen mun kropasta, vaik mä oon kateellinen sun?? :D Hehe, tänää on näköjää jotenki :D-olo. :D

    Voin sanoo et enää en oo hyvä matikassa koska en jaksa opiskella mitään... Mä oon tottunu aina saamaan kaikista aineista kymppejä tekemättä mitään ni en mä nyt jaksa tehä mitään... Mut nyt tuli se raja vastaan et enää en osaa.

    Voisin sanoo taas et oot ihan älyttömän taitava piirtämään! :) Oisinpa mäki :D No okei ehkä mulla on niin paljon muita asioita joita osaan, et ei munkaan tarvi kaikessa olla hyvä! Hehe perjantaina alkaa uus jakso ja mulla on kuvista ekan kerran yläasteen jälkee..

    Sori nyt, mut kamala toi sun ranne, tyttö hyvä :O Hrrr, en kykene ymmärtämään et miks kaikki tuhoaa nätin ihonsa :( Oon aina miettiny, et ois kiva PIIRTÄÄ kaikkee tollasta fat jne. ihoon mut ei mulle kyl ikinä ees oo tullu mieleen ruveta raapimaan sitä :D Anteeks oikeesti ku oon näin julma! Mut ite oot kyllä ollu höpsö, et kyl mulla on oikeus sanoa näin<3

    Ps. Voi että L kuulostaa kyllä ihanalta :)

    VastaaPoista
  3. oih toi sun ranne.. tuli kylmät väreet kun katoin tota kuvaa. :/ varmasti ollut kipeä. ethän enää tee tollasta? ethän. et ansaitse tollasta, et todellakaa. tai no.. ei kukaan varmaan ansaitse, tyhmän sanan valitsin. :D tarkotan siis että eieii saa <3

    ja noi sun piirrustukset! ihan sairaan upeita!! oon kylä kade. vau. sun pitäis lähetellä noita johonki nii susta tulis seuraava picasso hehe. :P

    L vaikuttaa hienolta ihmiseltä, pidä siitä kiinni. etkä sä varmasti oo mikää itsekäs ihminen, sä oot vaan sairastunut.. et sä sitä ite oo valinnu. voimia pieni<3

    ps. anteeks ku en oo kommentoinu pitkään aikaan sulle, oon kyllä lueskellu mut tää bloggeri on lagaillu pahemman kerran ;<

    VastaaPoista
  4. Nii.. En mä hei turhaan sille kateellinen oo!
    Mut haha, lihakset on se mitä mä inhoon ja haluun pois:D mut vähä kiva jos sun saleilu on auttanu! ..mun perse taas on ihan kamala :D

    En tiiä oon aina vaa ollu hyvä koulus..mut nii mun vanhemmatki. Noi sun taidot ei oo mitenkään turhia etkä todellakaan selitä liikaa! Voit mielellään selittää enemmänki;)

    VastaaPoista
  5. Oi kiva:) munki oli pakko mennä nukkuu ni oon ollu tässä kännykällä...teen joka ilta näin..ku mulla tulee uusista kommenteista aina viesti ni välissä voin olla puoliunessa:)
    Hyvää yötä <3

    VastaaPoista
  6. ei tää ollu järetön : )) Ja hui toi ranne ei näyttä kivalta, ethän enää? ): ja oksentaminen ei oo myöskään kiva juttu. Paljon paljon voimia ja haleja <3

    VastaaPoista
  7. Voi sun rannettas :s ihan varmasti ne jäljet joskus haalistuu melkein näkymättömiks! ja noi sun piirrustukset on upeita ♥

    VastaaPoista
  8. Kiitos itsellesi paljon, piristit♥
    Kumpa et oksentelisi sinäkään :c ja oot hei tosi hyvä piirtämään, oon kade! ja voii älä satuta enää itseäs :(( + ihanaa että sulla on L, se vaikuttaa niiin täydelliseltä, tommosia poikia ei ole paljoa :)
    Tosi paljon voimia, sä olet ihana♥

    VastaaPoista
  9. Kiitos ihanasta kommentista♥ Säkin olet tärkeä, toivottavasti kuitenkin söit jotakin? Halauksia, oot ajatuksissa♥

    VastaaPoista
  10. Anonyymi2/05/2012

    sun käsi :( mut out hirmu hyvä piirtään!
    oispa mullakin oma L ! :D <3 sellanen oma supermies..
    jättihali <3

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥