torstai 23. kesäkuuta 2011

at the moment

Teen nyt tällaisen ihan omaksi iloksi ja motivaatioksi :)
Eli siis,
Tällä hetkellä itseäni eniten "Thinspiroivat" henkilöt:

Nadia Esra alusta asti ykkös "thinspona". rakastan.






















Miranda Kerr en vaan voi sille
mitään, että kadehdin tota kroppaa.




Bambit ja Jennifer Lopez... kyllä mä pidän itseäni ihan suht' tervejärkisenä.



Rainie Yang ja jotkut muutkin aasialaiset näyttelijät/artististi.



Lisäki jotkut kaverit oikeassa elämässä, mutta taidan jättää heidät välistä... Jotenkin hävettää ajatella kavereita "thinspona".
Ja korkokengät, mutta niitä ei taideta laskea henkilöiksi?



4 kommenttia:

  1. Kaverit on parasta thinspoa, niitten kanssa 'joutuu' elämään joka päivä. Niin surullistaki ku onki myöntää että vertailee parhaan kaverin reisiä omiin ja kadehtii tätä...

    VastaaPoista
  2. Nadia on kyllä jotain niin täydellistä, rakastuin ♥ itsekin kyllä pidän kavereita thinspona, oikeastaan se toimii enemmän kun tietää että tarvistisi olla laihempi kuin ne.

    VastaaPoista
  3. Nadia on niin ihana...

    Paljon voimia ja tsemppiä!! : ) ♥

    VastaaPoista
  4. mä oon kans aina tykännyt rainiesta ♥ sit oon huomannu just, että japanilaiset mallit on kyllä aikamoista thinspoa (ainakin mulle) (-:
    olimuutenkivapostaus!

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥