torstai 23. kesäkuuta 2011

I have decided

A p u a mikä tauko !
Antakaa anteeksi... En keksi edea mitään hyvää selitystä...
Mä vain oon ollut niin oksettavan laiska. Käpertynyt L:n viereen patjalle aikaisintaan neljältä aamuyöllä ja herännyt lattialta joka päivä vain entistä lihavampana ja lihavampana siinä kello 15-18 aikoihin. Kesälomarytmi siis ainakin toimii.


Mulla oli joku suunnitelma mitä kirjoittaisin. Missä järjestyksessä. Jotain järkevästi eteneviä lauseita mun pienessä pääkopassa, mutta yhtäkkiä ne kaikki on hävinnyt jonnekkin.
Miten mä selitän miltä musta tuntuu. Mitä mä oon tehnyt nää kaksi viikkoa. Tai paremmin mitä mä oon jättänyt tekemättä. Miten mä oon lihonut niin helvetisti. Miten mä oon laihduttanut, ahminut, itkenyt, rikkonut peilejä, nähnyt laihoja puolialastomia ihmisiä kaikkialla ja tullut itkien L:n luokse täyttämään roskista sipsinmurusilla, karkkipapereilla, jäätelöpaketeilla, tölkeillä, pulloilla, pusseilla. Huutanut apua ja sitten kun joku on yrittänyt auttaa huutanut ettei mun syömiset kuulu muille, "mee pois, ärsytät mua, mä syön jos haluun, ei kuulu sulle".
Mä oon tullut kotiin vatsa täynnä saastaa eikä ne vieläkään usko että olen syönyt. Mua on pakotettu syömään lisää, lisää itkua. Laitonta oksennusta. Vaa'assa komeat 58 kiloa. v♥t♥u.
Mä oon myöntänyt, kertonut että mä laihdutan. Ettei kukaan estä mua. En usko... että ne ottaa sitä tän lihomisen jälkeen enää kovin tosissaan. Hyvä.


Tällä hetkellä. Mä voin rehellisesti sanoa vihaavani mun vartaloa. Se on löysempi kuin ikinä. Mun reidet on suuremmat. Vanhat housut ei enää roikukkaan niin ihanan viettelevästi. Ne on tiukat niinkuin niiden kuuluikin. Kreikkaan? Rantalomalle? Somebody save me.


Mutta. ...Toukokuu. Kesäkuu. Heinäkuu... Elokuu...
Mä en oo vielä hävinnyt kaikkea jos mä voin lopettaa tän inhottavan elämän nyt. Mulla on oikeasti ikävä mun 'pikku-Anaa'. Oikeasti. Mä HALUAN sen takaisin. Mä haluan tuntea olevani erityinen edes yhdessä asiassa. Kontrolli. Itsekuri. Kevytjogurtti. Niitä mä tarvitsen.
Alottaminen on aina vaikeinta, mutta mähän olen vanha ammattilainen. Mulla on jo ollut kaikki tarvittava. Mitä vaikeaa tässä sitten nytkään olisi?
HAHAHAHAHA saanko nauraa. Varmasti oudoin postaus ikinä... Pahoittelen, liikaa sokeria?


PS. Kiitos uusi lukija ♥

PPS. Sain luvan V:ltä joka on kokoajan laihduttanut mun kanssa ja ollut mulle ihan mielettömänä tukena luvan julkasta tän täällä blogissa. Oon niin ylpeä, Ihailkaa. (Toivottavasti voin julkasta ittestäni vielä samanlaisen kuvan joskus...)

ensimmäinen kuva huhtikuussa 2011
toinen kuva kesäkuussa 2011 ! ♥

3 kommenttia:

  1. Et sä ole mikään lihava ♥

    VastaaPoista
  2. Anonyymi6/24/2011

    Oot niin laiha ettei sun tarvitsis enää laihduttaa! Herranjumala kun oot pieni... Älä kuihdu pois :((
    Tsemppiä!
    ♥:zom

    VastaaPoista
  3. Voi sua :-( et sä ole mikään iso ! Halaus♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥