torstai 2. kesäkuuta 2011

tää leikki väsyttää mua



1. Mitä mä luulen tekeväni ?
Mä en osaa paastota, mä en osaa syödä.
Joko en syö mitään tai syön ihan helvetisti ja sitten taas muka paastoan ja mun vatsa turpoaa kuin nälkämaan lapsella ! Mä en osaa. Mä vaan paisun enkä ikinä laihdu ja ulkona on kuuma ja kaunista ja mä olen ruma ja lihava ja kaikki muut ovat niin laihoja ja pieniä. Miksi mun pitää olla tämmöinen !? Mietin jos vain lopettaisin syömisen kokonaan, mutta enhän mä mitenkään voi.
Mahdotonta niin kauan kun asun kotona. Mahdotonta, mahdotonta. Haluan vain olla pieni, pienin kaikista, pienin ja ihanin.




2. Lauantaina ihan kaikki on menossa juomaan.
Niin no... tottakai.
Mutta mäpä menen serkun ylppäreihin kauas täältä eikä mulla ole edes kaunista mekkoa.
No ihankun mulla olisi edes kavereita joiden seuraan kehtaisin tunkea lihavan ystäväni kanssa, mutta JP:llä on synttäribileet ja jopa mut kutsuttiin ! L on menossa, RS on menossa ... kaikki on menossa. Paitsi minä ? Kaikilla muilla on hauskaa paitsi mulla ? Ja kaikki muut saavat huuhtoa huolensa kurkusta alas paitsi minä. Taas. Jooo hyvin alkaa tääkin kesä, mua ahdistaa niin paljon koko loma ja se, että taas kaikki menee ja tekee mitä haluaa ja on onnellisia ja iloisia paitsi minä. Tiedän olevani itsekäs, mutta miksi tää menee aina näin?? Miksen mä saa nauttia ja olla vapaa. Miksi mun pitää laihduttaa koko kesä ja mädäntyä nejän seinän sisään koska en kehtaa näyttää ällöttävyyttäni koko maailmalle ? Vihaan sitä.
En tiedä mitä teen. Erakoidun varmaan mökille ja muutun vesilinnuksi. Sitten syksyllä lennän heidän mukanaan pois ja kaikki ovat hetken onnellisempia.

L taisi nukahtaa. Ja mun päätä sattuu taas...
Miksen ole oksentanut pitkään aikaan ?
Mullahan on ikävä sitä.


Pahoittelen tekstin laatua... mutta kellon aika...



5 kommenttia:

  1. No et sä nyt sentään vesilinnuksi muutu. Onhan tossa jotain positiivistaki, ainaki sun 5.6. tulee olemaan hauskempi ku suurimmalla osalla...

    VastaaPoista
  2. kultapieni ;___; haluaisin auttaa sua, muttakun.... tää on vaan niin vaikeeta. pakko vaan sanoa että huomenna on parempi päivä ja laihuus ei tee onnelliseksi vaikket sä sitä usko. voimia♥

    VastaaPoista
  3. Kiitos, itse olet ihana♥
    Pikkuinen (oon varma että olet jo pieni!), sun ei tarvitse olla pieni ollaksesi ihanin. Olet ihan tarpeeksi ja ihanin vaiket olisikaan pienin - koska totuus on, että joku tulee aina olemaan sua pienempi :( Mutta mä ymmärrän miltä susta tuntuu, musta tuntuu niin kovin usein samalta. Mutta syöt vähän edes, syömistä ei kannata koskaan lopettaa kokonaan!
    Ja kuule et sä saa erakoitua kesällä. Olet ihana, et ollenkaan ällöttävä! Paljon voimia nyt♥

    VastaaPoista
  4. mäkään en pääse lauantaina minnekkään juhlimaan, kun on kans tutun ylppärit. mutta ei se haitta oikeastaan.
    kyllä kaikki vielä hyväksi muuttuu.

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥