perjantai 3. kesäkuuta 2011

today... the sky is so blue

800 kcal. Ei liikuntaa... ihan sama.


Olisi taas helppoa laittaa kaikki sen piikkiin että olen ollut L:n kanssa vuorokauden ympäri, mutta en voi enää turvautua siihen. Mun on pakko liikkua ja olla syömättä vaikka olisinkin sen kanssa, sillä lomalla asutaan yhdessä enkä mä todellakaan halua heinäkuussa painaa 1000000 kiloa.
Nyt olen (on se sitten hyvä tai huono asia) yksin kotona joten aamulla voin käydä taas juoksemassa, ehkä jopa salilla ja mitata jogurtin kaikessa rauhassa. Helpottavaa ? Ja illalla sitten L:n kanssa linnanmäelle tai leffaan, mutta päivän kalorien on paras pysyä alle viidessäsadassa !!
Ja tiedättekös, mun lauantai on pelastettu ! Pääsenkin (ehkä, toivottavasti, elävänä tai kuolleena) JP:lle. Vasta joskus yhdeksän aikaan illalla, mutta L lupasi odottaa ja mennä mun kanssa sitten samaa matkaa.
Paras poikaystävä ♥.


EXTRA: mun shoppauslakosta...
Niinkuin yleensä mun lakot... sekään ei nyt i h a n toiminut, mutta enhän mä niiiin kamalasti lipsunut ?
Jos teitä yhtään kiinnostaa niin tässä jotain kuvia.
PS. ÄLKÄÄ KATSOKO NIITÄ JALKOJA !! hyi.

kukkatoppi (36) <--liian iso
 onlysta 26,95e

RAKASTAN ♥ ♥ ♥
fris companyn korkkarit
spirit storesta 89e

tää oli muuten niiiin heräteostos....
rosebulletin t-paita (S)
spirit storesta 19e

Puffyn (shortsi)hame (ONE SIZE)
YesStyle 20e ♥

Jaja... spiritstoressa oli yhdet uudet sellaiset umpinaisetkorkkaritnilkkuritjotkutihanat joista mulla ei ole kuvaa, mutta ne on ehkä pakko saada...  Ostan ne sitten vaikka palkinnoksi kun painan 50 kiloa.

Ei mulla nyt muuta, ihania unimatkoja pikkuiset ♥.
Lupaan kirjoittaa kauniimmin ensi kerralla...


6 kommenttia:

  1. Anonyymi6/03/2011

    Sä oot niiiiin pikkuinen! Tuitui! Itekin jos omistaisin noin pienet jalat! Ja ne tosiaan ON sulla PIENET ja HOIKAT! :))

    Kaikki aina löytää mitä ostaa, mutta täällä meillä päin ei oikein ole muuta kuin gina, seppälä, only ja h&m... hirveet massakaupat.. ja ku niissä pyörii AINA samat tuotteet nii ois kiva vaihteeks päästä helsinkii shoppailee ku sieltä löytyy niin ihanasti kaikkea!

    Tsemppiä pikkunen!
    ♥:zom

    VastaaPoista
  2. Apua, mulle tuli noita kuvia kattoessa tosi läski olo! SÄ OLET NIIN PIENI JA KAUNIS <3

    VastaaPoista
  3. Sä olet niin pieni ♥
    ja ihani vaatteita aaaaaääfdMhölszbles
    ja söit ihan mahtavan hyvinkin, ei nuo ole mitään! : D Laihtuisit noillakin ihan hemmetisti joka päivä! : )

    VastaaPoista
  4. Sä oot niin pikkunen... Sanot ite mitä haluut, oot pieni! Ite oot sitäpaitsi ihana ♥

    VastaaPoista
  5. oikeesti oot pikkunen 8< mullon 36 shortsit ginasta ja aaaa nää on _nniiin isot mulle ku H&M 34 kokoset on ihan liian pienet ettäjooooooo......
    ja hei kiitos siitä kommentista, samat sanat ;A;♥

    VastaaPoista
  6. Kiitos paljon♥ Voi kuules sä olet todella laiheliini! Oikeesti! Ja syöt aina niin vähän että jos kerran syöt vähän enemmän (joka on edelleen tosipaljon vähemmän kuin peruskulutus) niin se tekee vaan hyvää aineenvaihdunnalle :)
    Sulla on ihanat hiukset muuten :--)
    Halaus♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥