torstai 14. heinäkuuta 2011

freakin awesome


Eilen oli hyvä päivä. Alle 500 kaloria ja hymyileviä ihmisiä. Sateen jälkeinen raikkaus, kevyitä askelia asfaltilla.
Mutta tänään ...ahmin. Helvetti. Pitkästä aikaa ja oikein kunnolla. Helvetin surkimus. Mä en edes halua ajatella niitä kaloreita, sitä kuumaa rasvaa, sokeria, paskaa. B&J cookie doug 3/4 purkkia, pitsa, lisäksi 2 kunnon ateriaa, leipää ja jogurttia. Mua melkein itkettää mutta syön lisää "koska mitä sitten, olen jo LÄSKI". Heitän jotain sen tapaista äidille, mutta se vain hymyilee inhottavan tyytyväisenä. Se haluaa että musta tulee taas pyöreä kuin lihapulla.
"Mä olin keväällä niin paljon laihempi..."
"Silloin sä olitkin niin riutuneen näköinen, näytit sairaalta."
Mutta äiti rakas... Sitähän mä juuri halusin. Mun oli tarkoitus tulla vielä pienemmäksi. Mä halusin olla lasijoutsen. Haluan edelleen. Ja tulen sellaiseksi. Haha saatte vielä nähdä.



Mua pelottaa nyt ihan älyttömästi se matka.
Ne luulee vielä että joku valas on vyörynyt rantaan eikä jaksa työntää mua takaisin veteen. Syön ihan varmasti. Tai pakkohan mun on. Vanhemmat ja sisarukset, yhteinen hotelliaamupala, ravintolat, illalliset... En halua tietää enempää. Herkuista, jäätelöstä ja sellaisesta voin tietenkin kieltäytyä, mutta ihan oikeasti pysynkö mä vahvana siellä kun en täälläkään enää onnistu ? Muita kuin light-limuja en ole juonut aikoihin, MUTTA arvatkaa onko mun menkkojen alkamis päivä samapäivä kun lähdetään sinne. Kyllä vain. M a h t a v a rantaloma siis tulossa. Mahaturpoaa entisestään. Great Great Oh Fuckin Greattttt !!!


Ps. Itken. Opettelen ihan varmasti soittamaan tän pianolla vielä kesäloman aikana. Tää on niin kaunis kappale, että haluan jakaa sen teidän kanssa Kuunnelkaa ja sanokaa vaikka mitä tykkäätte (:

7 kommenttia:

  1. Älä välitä. Mäkin ahmin ihan kokoajan, joten jos sä ahmit kerran, se tarkoittaa ei vain sitä, että oot miljoonasti mua parempi ja pienempi, vaan että täydellisilläkin ihmisillä on huonoja päiviä. ; )
    Onnistut varmasti siellä matkalla, sä olet niin mahtava ja sulla on niin maan perkeleen loistava itsekuri! : D Ja mullakin oli just tuolla mun lomalla menkat. PERSEESTÄ. Toivottavasti ne menee edes nopee ohi. : <

    Mutta paljon voimia ja haleja, olet ihana ♥

    VastaaPoista
  2. Hei sä selviit kyllä lomasta, pidät vaan hauskaa siellä! Laitat syömättömyyden kuumuuden piikkiin ja uit ja liikuta paljon, ja oletan että myös sieltä mihin sä oot menossa, löytyy ruuaks ihan salaattejakin! ♥

    VastaaPoista
  3. kyllä sä selviät siitä! Syöt terveellisesti ja muista nauttia lomasta :)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi7/14/2011

    Niitä herkkuja ja ruokia saa kyllä myöhemminkin, sitten kun ne on ansaittu!
    Tuo kuulostaa niin vähäiseltä määrältä kun omia ahmimiskertoja muistelen. Sinulla on mennyt niin hyvin, että tämä yksi kerta ei voi olla kaikkea pilaavaa.
    Onnistumisia ja kaikkea.♥

    ~
    grave-ofthe-fireflies.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Mäkin oon syönyt ihan kamalasti, älä välitä, pikkunen. Kaiken lisäksi oon ite tällä hetkellä rantalomalla. Etelässä kuuluu syödä, joten sunkin täytyy syödä sitten kun lähhdet ! Mutta aamiaisella voit syödä vähän, ravintolasta voit tilata salaatteja - ja aina voit turvautua "ei ole nälkä aamuisin" "on niin kuuma etten jaksa syödä" "maha on mennyt sekaisin ulkomaalaisesta ruuasta" ym -selityksiin, mutta edelleen korostan että sun ei tarvitsis laihduttaa. Älä halua olla sairas :( etelässä on rannoilla ihan kaiken kokoisia ihmisiä. Mäkin oon täällä nähnyt niin laihoja tyttöjä että alkaa hävettää itteään, mutta toisaalta täällä on myös niin lihavia että niiden puolesta tulee myötähäpeä. Etkä sä ole mikään valas ! Halaus ♥

    VastaaPoista
  6. hei tiedätkö oon käynyt kerran teneriffalla ja mulla oli tietysti just sen viikon menkat :< että sinne meni ne haaveet uimaaltaassa lillumisesta..... mitenkäsjos ajattelisit pitää viikon lomaa tosta syömisvammasta - söisit sellaista mistä tykkäät koska viikon aikana sun on käytännössä mahdotonta lihoa :< pidä hauska loma♥ ! usko pois, et sä mikään valas ole :--)

    jaja hei kiitti tosta tiedosta, oikeesti vaadin niiltä jotain korvausta ! edes rahat takaisin näistä tai jotaaaain pidä peukkuja mulle :D

    VastaaPoista
  7. hyvi se meen :) syöt hyväl omal tunnol! niin usein ei ulkomail edes olla! nauti :) se on mun neuvo. <3 ps. IHANA BIISI!. halaukset <3

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥