tiistai 5. heinäkuuta 2011

inspiration please ?


Mulla ei ole nyt yhtään kirjoitusfiilistä.
Tarvitsen rahaa ja olen lihava kuin mikä.
Oon syönyt eilen ja tänään ylöspäin pyöristettynä
n. 600 kcal ( tänään mysliä ja jogurttia, energiapatukka, puuroa ja mehukeittoa ja 1 mango ) JA SILTI mulla on ihan tajuton nälkä. Selaan tässä thinspo kuvia ja litkin lämmintä pepsimaxia mun nälästä kouristelevaan vatsaan.
En todellakaan ole menossa keittiöön päinkään!


Teen vielä päivittäiset lihaskunnot... muuten en pahemmin ole liikkunut. Mitä nyt kauppakeskuksessa ja kaupungilla pyörinyt. Kieltäydyin kahvilassa katkarapuleivästä ja chai-lattesta ja sanoin syöväni puuroa kotona, Äiti : 'etkai sä nyt taas alota tota!!?' Niin mitä ? Eihän se koskaan loppunutkaan. Mä vain epäonnistuin hetkeksi.

Ja nyt se lihaskunto >> mä en enää kestä olla tämmöinen!!

2 kommenttia:

  1. oikeesti oot laiha ;__; jaja laihduttaa enemmän jos syö silleen terveellisesti (lue enemmän kuin mitä nyt) ja liikkuu ! mutta oma valintas

    niinja kiitos kommentista :--) tykkään tosta kans♥

    VastaaPoista
  2. Voi pikkuinen, et ole lihava♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥