tiistai 12. heinäkuuta 2011

your lies my smile

600 kcal - n. 300 kcal.


L pitelee mua vyötäröltä ja sanoo, että olen muka laihtunut, että olen kaunis ja seksikäs. Nään V:n ja hänen poikaystävän jonka kanssa V on nykyään ihan koko ajan... Olen aikaisemmin valittanut lihonneeni sairaalloisesti. Hänen mielestään olen silti samankokoinen kuin aiemmin keväällä... samankokoinen, epäonnistuja.
Valheita. Mä olen lihonnut, typerykset. Oletteko te ihan sokeita ? Mähän olen valtava !!



Kävelin RS:n kanssa kaupungilla ihan niinkuin viime vuoden jokaisena päivänä. Mä olin niin iloinen. Pelkäsin jo ettei me ikinä enää oltaisi yhtä läheisiä kuin ennen. Tää päivä pelasti kaiken. 
Ostin jättimäisen hunajanvärisen villapaidan Carlingssista (alessa vain 9,90) jonka sisään voin talvella piiloutua juomaan höyryävää camomilla-teetä. Äh, ei pitäisi vielä ajatella talvea. Mutta ihan kohtahan se on täällä. Ensin on tietenkin syksy, siihen on vaivaiset 2 kuukautta. Syksyllä mulla on syntymäpäivä ja meidän takapiha peittyy taas lämpimiin väreihin. Meidät suljetaan harmaisiin rakennuksiin mätänemään seuraaviksi yhdeksäksi kuukaudeksi. Mutta samalla palaa järjestys, täydellisyys ja mulla on taas uusi mahdollisuus kadota pieneksi pisteeksi hunajanväriseen villapaitaan.

2 kommenttia:

  1. Odotan talvea innolla, se on ihanin vuoden aika, et ole valtava, et ole edes suuri <3

    VastaaPoista
  2. säkin olet tosi ihana : ) ♥

    Ja oot vai? : D Saako kysyä missä? Ja vaihda vaan, jos se tuntuu hyvältä. : )

    Paljon haleja ja tsemppejä ♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥