torstai 14. heinäkuuta 2011

päivä ennen perjantaita

Ensin kiitos kaikista kommenteista edelliseen postaukseen. Ne vähän lievitti mun kasvavaa paniikkia...

Tänään alle 400 kaloriaomena, tonnikalasalaattia ja pala leipää.
Olen tyytyväinen sillä olisin voinut syödä taas niiiin paljon enemmän. L tyrkytti keitoksiaan ja jäätelöä ja sitä tuoretta leipää olisin voinut ahmia vaikka kiloja. Valehtelin syöneeni mäkissä. Olin vahva. Onnistuin.


Jumppasin. Olin kävelemässä... Mutta milloinkohan mä olen viimeksi käynyt juoksemassa ?
Huomenna viedään noi eläimet mökille mummon hoidettavaksi kun ei niitä oikein kotiinkaan voi yksin jättää.
Lauantaina olen varmaan vain kotona, pakkaan, käyn juoksulenkillä(vannon) ja sitten yöllä lähdetään puoli 5 lentokentälle...
Tällä unirytmillä sen ajatteleminenkin on jo itsemurha.

Vähän lyhyt ja tylsä postaus... L makaa tässä ihan vieressä. Pahoittelen~

5 kommenttia:

  1. Pidä hauskaa siellä lomalla, olet ansainnut sen ja kaikkea en tiedä. Olet ihana ja niin laiha!! Olen kateellinen sun itsekurille, se on niin loistava!
    Paljon tsemppiä ja voimia ja ihan megasuuria haleja ♥

    VastaaPoista
  2. Hyvä että menee hyvin, pidä hauskaa ♥

    VastaaPoista
  3. aghnaldb aamuherätykset </////3

    VastaaPoista
  4. Toivottavasti sulla on kiva loma ♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥