sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

i wont be that perfectly skinny girl


Nää on taas näitä päiviä jotka voisivat olla ihan erilaisia jos asiat olisi tehty toisin. Jos oltaisiin valittu paremmin. Näitä päiviä kun olen niin inhottavan itsetietoinen siitä mitä olen vapaaehtoisesti syönyt. Mitä kaikkea olisin voinut jättää syömättä. Miten paljon parempi olo mulla voisi nyt olla ja ehkä... voisin olla jo parisataa grammaa kevyempi. Mutta ei. Mä valitsin taas ruuan, hetken nautinnon eikä muulla ole väliä.


Aamulla odottaa tunnin lenkki ja nyt puolentunnin lihaskunto. Kiitos.
Jos on ihan pakko ahtaa sitä rasvasokerimössöä kitaan niin yritä edes jotenkin korjata hölmöilysi. Kiitos.
Ja nyt. Ryhdistäydy SIKA !!


On mulla ollut hyviäkin hetkiä kaiken mässäilyn ohella.
Eilen lähdettiin puolen yön aikoihin kävelylle. Istuttiin tunti kosken rannassa. Otettiin valokuvia ja juteltiin kaikkea.
Sen tunnin aikana mun mielessä ei käynyt kertaakaan mitään ruokaan, kaloreihin, painoon, liikuntaan ym liittyvää. Mikä on oikeasti ihme.

otettiin tää kuva siellä koskella... L on tikku, mutta verratkaa huviksenne mun pohkeiden kokoa sen pohkeisiin ja ymmärrätte mun halun olla pienempi :c

Tällä hetkellä vihaan SH:ta. Vihaan koska tiedän, että mun elämä olisi paljon arvokkaampaa, rennompaa ja myös onnellisempaa ilman sitä. Ihan varmasti. Mutten silti uskalla päästää irti... en vielä.

Tasan viikon päästä Kreikkaan. Enkä mä tule olemaan mikään kaunis näky...

2 kommenttia:

  1. Voi pikkuinen. Olen ehkä sokea, mutta mun mielestä teidän pohkeet on melkeen täysin samankokoiset keskenään! Ja olette KUMMATKIN tikkuja!
    Elämä ilman SH:ta tosiaan olisi helpompaa. Koita jaksaa taistella♥

    VastaaPoista
  2. Voi kuule, sä oot älyttömän laiha! Hyvin sä kehtaat olla siellä Kreikassa! ♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥