lauantai 1. lokakuuta 2011

love is always OUCH and comes with PAIN

700 kcal (2 ruisleipää, tomaattikeittoa, karjalanpiirakka ja kanasalaattia) Kulutettu 400 kcal.


Tulikeijun syntymäpäivä. Luen sen blogia ja haluaisin itkeä. Juurinyt haluaisin itkeä niin monesta syystä.
Tuntuu taas siltä kuin kaikki maailman seinät kaatuisivat mun päälle eikä mulla olisi aikaa väistää.


Mulla on petetty olo. Mä olen niin vihainen. Haluan huutaa ja juosta itseni hengiltä. Nyt.
Miksi mä oon näin kamalan heikko... vaikka mä yritän niin paljon. Vihaan sitä.

Onneksi mulla on ihania ystäviä. 
Parempia en voisi toivoakkaan.

2 kommenttia:

  1. Kiitos kommentista, paljon paljon haleja sullekin ♥

    VastaaPoista
  2. Mie olen aina siun tukena!! Loppuun asti! En ikinä hylkää!! Olet rakas, haleja siulle!! ♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥