tiistai 25. lokakuuta 2011

mä en selittele. mä olen surkimus


Mun koko postailu-innostus on kadonnut sitä mukaa kun massaa on tullut kylkiluiden ympärille, käsivarsiin ja järkyttäviin reisiin. Vaaka on rikki ja mun edellinen paino on jostain kolmen kuukauden takaa kesältä. Loistavaa.
Motivaatio on tipotiessään ja mun asenne lähinnä "olen jo läski. olen jo hävinnyt. ihan sama". En ole lukenut teidän postauksia ennen tätä päivää, en ole käynyt treeneissä, en lenkillä, en ole juurikaan välittänyt muusta kuin siitä että saan ruokaa ruokaa ja ruokaa. Olen siis istunut sängyssä ja syönyt.


Kävin terveydenhoitajalla hakemassa poissaolo-lupaa ja siinä kun olin jo lähdössä tyytyväisenä paperi kourassa se kysyy 'Onko sulla kaikki muuten hyvin?' Se tuli kuin isku suoraan vatsaan, ilmat pihalle. 'en mä oikeen tiiä...' Sitten me puhuttiin vielä jotain. Kerroin hallitsemattomista raivokohtauksista, kerroin että mua ahdistaa...usein, on paha olla.


Nyt se sitten haluaa, että menen sinne tällä viikolla uudestaa tekemään jonkun lähetteen psyka-puolelle. Kai se nyt on ihan hyvä. Saisin muut ongelmat alta pois, tai ainakin saisin ne pienemmäksi esteeksi laihdutuksen eteen. En mä siis syömisongelmista ole menossa mitään sanomaan, en todellakaa. Tää on mun oma juttu, mun henkilökohtainen. Enkä mä ole vielä valmis päästämään ketään mun pieneen sairaaseen maailmaan, pelkään että ne vie sen pois.

4 kommenttia:

  1. Voi, mulle kävi vähän sama juttu rehtorin kanssa ja sitten se varaas mulle ajan psykologilta. Koita pärjätä! Kyllä kaikki kääntyy vielä paremmaksi <3

    VastaaPoista
  2. Niin, kyllä mä syön :) ♥ ja keira on täydellisyyttä...
    Mä olen iloinen siitä että sä saat apua, oon ollut niin huolissani susta! Ja voi tyttörakas ei sun tarvitsisi kyllä laihdutaakaan :c tai siis tiedän ettet kumminkaan usko tätä mutta ei kannata antautua kokonaan laihdutukselle, siinä menee elämä samalla.
    Mutta kuten sanoin, hyvä että saat apua ! HALAUKSIA♥

    VastaaPoista
  3. Iso kiitos kommentista! :-)♥
    Mutta ei, sun jalassa ei saa lukea semmosta :c
    Älä ole huolissasi.. ;-(

    Ja hei tosi hyvä jos sä nyt saat apua, mut mä kyllä suosittelisin suo kertomaan siellä sitten myös tästä sun `omasta sairaasta maailmastasi`. Ei kannata tuhlata elämää tällaseen. Ja mä tiedän myös (yhtyen lounaan) että et varmaankaan usko, mutta sun ei tarvitsisi laihduttaa! :-)♥ Toivon, että sä edes miettisit tästä kertomista, koska se auttaisi suo varmasti myös tosi paljon. Koska sh jos mikä on kuluttavaa! :-(

    Superpaljon halauksia!♥

    VastaaPoista
  4. Hyvä, että saat jotain apua. Kiitos kommentista. Satamiljoonatuhatviissataakakskytäkolme halausta sinulle pikkainen ♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥