perjantai 21. lokakuuta 2011

something new


Mun postaukset on päivästä toiseen (silloin kuin ylipäätään jaksan enää kirjoitella) pelkkää angstia, valitusta ja itsesääliä, mutta nyt siihen tulee muutos ! Ainakin vähäksi aikaa koska ketä kiinnostaa lukea tällaista säälittävää jatkuvaa jankutustu ja kitinää... siis oikeasti ?
Nyt mulla on ollut kaksi aika hyvää päivää putkeen, viime kertaa en edes muista. Syömiset on mennyt ihan tyydyttävästi (ikinä ei voi syödä liian vähän), oon tehnyt pitkästä aikaa päätöksiä vaikka ne koski lähinnä talvikenkien ostoa ja ostanut farkut välittämättä siitä miten suurilta mun reidet näyttää tai miten oksettavasti mun jenkkikset tursuaa yli. Mä suljin silmät siltä kaikelta, työnsin sen puolen pois ja kävelin kassalle.


 Ennenkaikkea, mulla on ollut hyvä olo. Mä olen hymyillyt aidosti iloisena! Ehkä syysloma tai shoppailu. Ehkä se, että oon jutellut L:n kanssa ja se tulee huomenna tänne ja musta tuntuu että kaikki voisi taas onnistua. Ehkä, ehkä... mulla on ripaus toivoa, varovaisia suunnitelmia, himmeää pilkettä silmäkulmassa. Mä jopa uskalsin ja värjäsin mun rakkaat punaiset hiukset tummansuklaan ruskeiksi. Tarvitsen muutoksia. Haluaisin syntyä uudelleen, tässä ja nyt. Mä olen pilannut niin monta asiaa. Mä haluan uuden alun.

nää kengät oli jostain perus andiamosta 79e.
 Olisin halunnut täydelliset syys/talvikengät (uggien lisäksi), mutta sellasia ei ainakaan tähän mennessä löytynyt niin tyydyn sitten näihin. Kuva muuten vääristää väriä. Ja miksi ne näyttää muutenkin niin tyhmiltä tässä.......

3 kommenttia:

  1. samat popot ku mulla :D Ihana jos on menny hyvin, jatka vaan, aina on toivoa :) Tsemppiä !!!

    VastaaPoista
  2. Musta on niin kiva kuulla, että sulla on ollu parempi olo! Mutta muista että kyllä sä saat tänne kirjoittaa "angstiakin", jos on semmonen olo, ei kukaan (tai en mä ainakaa) oo sillee "no looooooool en jaksa lukee" vaan mua kiinnostaa että mitä sulle kuuluu oikeestiki : )
    Ja kivat noi kengät ! C:

    Halauksia♥

    VastaaPoista
  3. kiitos ja anteeksi niin paljon ♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥