perjantai 11. helmikuuta 2011

I finally did it

Jesss onnistuin pitämään tän päivän possuilu-suunnitelmasta kiinni ! Kerranki mä onnistuin jossain ...
Ja vaikka nyt on kai vähä nälkä ni mul on niiin hyvä olo et voisin olla koko ens viikon syömättä !! Tai sit en.
Joka tapauksessa tän päivän saldoksi tuli  400kcal josta kulutin 450kcal~  Vaikka söin kyllä 4 kertaa, mutta aina ihan vähän jotain terveellistä. hienoa hienoa. Lisää tälläsiä päiviä niin pääsen vielä joskus tavoitteeseeni !  

Ja lisää hyvää, eli L ei oo mulle onneks vihanen... se vaan... on älyttömän huolissaan.
 Huomenna mun on ihan pakko uskaltaa nähdä sitä ja yrittää ihan oikeesti puhua näistä asioista selvästi ja mahdollisimman rehellisesti.
apua .... oon huono siinä. Puhumisessa nimittäin. Mutta L on silti L ... ja jos en pysty puhumaan mun omalle suojelusenkelille, niin en tuu koskaan puhumaan yhtään kellekkään. Se on ainaki varma. Vaikka toisaalta... ei mulla oo mitään kauheeta tarvetta muutenkaan puhua näistä asioista kenelläkkään. Mitä hyötyä siitä muka olisi ? Vanhasta kokemuksesta : ei mitään.

Tänään ei ahdistanut pahasti kertaakaan ? ? ? onko edes mahdollista... ilmakin oli niin kaunis, huomasitteko muuten että kuu näkyi taivaalla koko päivän ? 
Such a great day :)


jotenkin rakastan tätä kuvaa... ^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentista ♥