sunnuntai 27. helmikuuta 2011

u can always start again



Kesä tulee, ihanaa~
Tänään oltiin tosiaan siellä mummolassa viettämässä äidin synttäreitä ja tuli tietenkin tungettua alas vähän enemmän kuin olisin saanut...
Olin kuitenkin kävelyllä niinkuin suunnittelin ja huomenna alkaa koulu ! Tavallaan olen helpottunut. Koulussa en ikinä syö eikä aikaa jää siihen muutenkaan niin paljon kun lomalla... mutta samalla stressaa ihan kauheasti ja pelottaa, että masennun heti kun loma loppuu.
Olen kirjoitellut nyt koko illan kesätyöhakemuksia vaikka kouluhommiakin on rästissä...
Aloitan huomenna myös herkkulakon koska karkkipäivästä kerran viikossa ei vain tule mitään niin parempi sitten olla syömättä ollenkaan.

Ainiin ! Perjantaina taisinkin saada 80 euron tarkastusmaksun junassa kun olin menossa L:lle Espooseen ja eilen tein sushia, maha turposi enkä uskaltanut käydä aamulla vaa'alla. On ollut ihan mukava viikonloppu ja läskiloma. Nyt takaisin arkeen. Mulla taitaakin olla vähän ikävä sitä kun menee nukkumaan ja vatsa huutaa nälkää koko yön.

+ Lisäsin poikkeuksellisesti pari itse ottamaa kuvaa tähän alas ... en varmaankaan tule tekemään sitä usein, huomaatte kyllä miksi :)

(oma kuva)


(oma kuva) mulla ei oo elämää... otan aamusin kuvia omasta pyöreästä mahastani. creepy~

3 kommenttia:

  1. namii sushia ♥ eikä sun vatsa ole mistään pyöreä :<

    VastaaPoista
  2. Anonyymi2/28/2011

    pyhpyh, sun vatsas ei oo pyöreää nähnytkään!

    VastaaPoista
  3. no, vaikka amikseen tai johonkin töihin, tai jotain. on sitä muutakin olemassa kuin joku fuckin' lukio ! mutta pakkokai se on kestää

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥