keskiviikko 23. helmikuuta 2011

why can't everything just work out? for once



Anteeks etten oo vähään aikaan kirjottanu, ei oo ollu oikeen mitään sanottavaa.
Haluun vaan hakata päätä seinään niin kovaa että mun järki palaa takas, haluun oksentaa ja huutaa niin että kurkkuun sattuu. Ei oo kyse nyt siitä että oisin ahminu hirveitä määriä ... oikeestaan oon syönyt aika vähän. Mutta se MITÄ oon syönyt ei tunnu yhtään hyvältä. Pelkäsin hiihtolomaa jo etukäteen. Liikaa vapaa-aikaa. Eli oon mussuttanut karkkeja, leipää, jätskiä ja juonut limsaa vaikka kuinka paljon. Inhottavaa ! Mua ihan totta ällöttää niin paljon.
Tänää oli onneks treenit (tulin sieltä niin tossa kadulla juoksi yksin jonkun koira, se pelästy mua ihan hirveesti, juoksi jonnekki ja nyt mua pelottaa että se on vieläki yksin tuol pakkasessa...:c)myöhemmin illalla tein vielä kuntopiiriä kotona, maanantaina en ollut treeneissä ollenkaan. Miksiköhän ? Olisinko istunut kotona L:n kanssa syömässä ? ... hyvin mahdollista.

Oon ollut nyt 6 päivää putkeen L:n kanssa. Yöt ja päivät. Huomenna nään vanhaa kaveria 'Kestleriä', ohjelmassa leffoja ja ........ fädäystä. Mitä mä teen että voin olla syömättä sen vaikuttamatta oudolta ? Alennunko mä vaan vanhaan turvalliseen keinoon, ja oksennan  vai näyttelenkö huonovointista ? En tiedä vielä, mutta pakko miettiä jotain. Vaikeeta vaikeeta. Mua ärsyttää niin paljon sanoa taas näin, mutta ensi viikolla, maanantaista alkaen mä yritän taas kerran. Mä aion laihtua ja näin se ei onnistu !

Hyvää lomaa kaikille, pysykää vahvoina toisinku eräät~ ♥lla minä POSSU.

2 kommenttia:

  1. sanot vaikka vain ettet halua syödä karkkeja tms (oletin että siitä on kyse). oksentaminen on ihan turhaa, koska jos sussa on senverran naista että olet ne ruuat saanut alas kurkustasi niin sussa on myös naista pitämään ne sisälläsi.
    ainakin munmielestä.

    VastaaPoista
  2. Kyllä sinä pärjäät, vetoa vaikka siihen että olet syönyt aiemmin niin paljon ettet jaksa enää?

    Tsemppiä!♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥