sunnuntai 13. helmikuuta 2011

Let's party babe, shake it babe

On ollu ihan hullu viikonloppu... Käynnistys alkoholilla jonka takia taisin avautua vähän liikaakin L:lle siellä bussissa (niin tosiaan...sitä ennen ei sanaakaan. mistään.) Nyt mua hävettää, on niin itsekäs olo. En oikeesti tiedä mitä kirjottaisin kun on tapahtunut niin paljo kaikkee...
Eilen oltiin sitte bileissa joissa oli ihan törkeesti porukkaa. Tanssin ainakin 6 tuntia mikä todellaki teki hyvää = Kalorit vaa ropis pois ! Ja sai muutenki irrotella. Musa oli niin kovalla etten kuullu ahdistavia ajatuksia mun päässä. Mä vaan tanssin täysii. En ajatellut mitään. En seuraavaa liikettä, tai sitä kattoko joku mua ku hullua. Vaikka varmasti katto. Outoa sinäänsä ... yleensä ahdistun jos ympärillä on paljo ihmisiä. Nyt taisin vaan nauttia siitä ? AAAA miksei tollasta voi olla joka päivä ?

Ja arvatkaa mitä~ L oli mun sekavasta tilasta huolimatta perjantaina täällä yötä, se hiero mua ja sano 'Ooksä laihtunu ? sun kylkiluut törröttää' olin vaan et en kai... koska enhän mä oo voinu laihtuu. Painan edelleen ne armottomat 57kg, mikä on ihan helvetisti liikaa. Perjantaina söin alle 500kcal, lauantaina vähän enemmän, mutta kulutinki ainaki 2000kcal mikä on ihan super hyvin ! Tänään..... ahmin. Pitää varmaan keksia joku rangaistus tästäkin.
Noniin, mutta huomenna Valentine's day. Se on ihan yliarvostettu...... sitä paitsi mulla on treenit. Ne on nyt tärkeemmät vaikka olishan se ihan kivaa antaa tyylii L:lle joku pieni lahja tai tehä jotain söpöä...
Katotaan nyt.
Voi olla, että kuitenki vietän ystävänpäivää mieluummin mun läskien kanssa tanssisalissa pomppien :)



tää on vaan niiiiiiin täydellinen kuva kertomaan jotain mun viikonlopusta ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentista ♥