keskiviikko 2. helmikuuta 2011

you can't scream without a sound

Mä huudan, pyörin sängyssä, pitelen itteäni tiukasti, etten mä hajoo siihen. Miks tää on taas tämmöstä ? Oon niin kakara.
Pelottaa, ahdistaa ja oksettaa. Taas ?
Enhän mä oo yksin, enhän ? Sä oot siellä jossain. Makaat sängyssä, ajattelet mua, niinhän ?
Et ? Mä en tiedä, en tiedä mitään. Oon sekasin.
Mieli tyhjänä. Vatsa tyhjänä, roikkuvana.
En ikinä laihdu. Vatsa, jenkkikset, reidet, kädet ja selkäkin tursuaa vaatteista.
Näytän vastenmieliseltä.
Miten mä kehtaan elää näin inhottavana, hyödyttömänä ja epäonnistuneena ?
En kestä jos tää jatkuu näin.
Pakko nähdä edistystä, pakko olla kaunis, punaposkinen ja siro niinkuin kaikki muutkin.
Kai munki on Pakko Pakko Pakko onnistua edes kerran. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentista ♥