torstai 3. helmikuuta 2011

show me the world as i'd love to see it

Siinä se makaa mun vieressä. Rauhallisena, silmät suljettuina. Miten se on niin helvetin komee, hyväkroppanen ja lempee. Niin...täydellinen. Mun mielessä käy taas se inhottava ajatus etten ansaitse istuu tässä, että pitäis vaan antaa sen mennä ja löytää parempi.
L pistää mut syömään vaikka mitä. Bussissa alkaa ahdistaa ne kalorit. Se pitää must kiinni, eiks sitä oikeesti inhota mun vatsamakkarat ? 
´
Päivän kalorit... uskallanko edes laskea... leipää, mehua, nuudelia, omenoita ja lisää leipää.  Kaiken huipuksi puolikas runebergin torttu ! Treenitkään ei tällä kertaa pelastanut päivää sillä jouduin lähtemään kesken kaiken......... mua oksetti törkeesti. En oksentanut taaskaan. hyvä vai huono ?

Huomen ei onneks kouluu vaan L:lle, toivottavasti sen äiti ei oo tehny mulle taas tonneittain ruokaa... hissankoekki meni ihan ok. Ja nyt nukkumaan...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentista ♥