keskiviikko 2. helmikuuta 2011

so confused, fat and in love.

'If anything belongs to you,
whatever happens, it still belongs to you.
I guess.'

Mokasin kaikki, eikä tunnu edes kovin pahalta. Mä hengitän. 
Maanantaina nukuin pommiin eli toisin sanoen luin koko viikonlopun turhaan äikänkokeesee, viimehetkellä soitin sille psykologille etten pääse tulemaan koska oon kipee... sen jälkeen soitin L:lle ja pyysin että se tulee mun kans stadiin. Se tuli heti ja mä hymyilin koko päivän. Mun ihana suojelusenkelini, en mä ikinä opi olemaan yksin. Ja ehkä mun ei tarvikkaan, jos uskon L:ää ja annan sen yrittää. Jos se sitä oikeesti haluu... jos se oikeesti haluu pitää mut pystyssä. Se on hullu ja mä rakastan sitä.

Syömispuoli mennyt ihan ok ?
Aamupaino 56kg(huhhuh...) 
Maanantaina 525kcal (-270kcal),
Tiistaina n. 700kcal (-555kcal).
Suluissa olevat on kulutetut kalorit. Laskut meni vähän sekasin kun luulin, et tossa proteiinijuomassa on 100kcal...mut siinä oliki 200 :c kiitos äiti....

Niin ja..eihän tän pitäny olla mikää laihdutusblogi...
Anyway, tänään en liiku enkä syö. Istun tässä ja avaan historiankirjan ♥ ♥ ♥  jos edes yhden kokeen pääsisin läpi !




miksei mun kroppa voi näyttää tältä ? .... vielä ainakaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentista ♥