keskiviikko 9. helmikuuta 2011

L ..as love

Ja tänne blogiin itkeminen taas auttaa ... mutta... mul ei nyt oo muutakaan. Niin anteeks taas teille muutamalle lukijalle, että joudutte kattomaan tällästä vikinää. (ps. teidän blogit on ihania!) 

'mä haluun nyt olla yksin' ja puhelu katkeaa.
Anteeks.
Jos mä vaan en olis näin sairaan heikko.
Pystyisin ehkä kertomaan sulle.




... Miten mä saatoin antaa itteni hetken kuvitella, että meen nukkumaan ... ilosena ?

Lähetin L:lle viestin.
'Anteeks taas... mut nuku hyvin<3'
puhelin värisee vastaukseksi.
'Oot tosi outo.
En tiiä ootko mun tyttöystävä, mun tyttöystävä ei oo tollanen.
En osaa selittää mut... oon tosi surullinen.'

Mä en tiedä mitä vastaan. Vai saanko vastata enää ollenkaan ?

1 kommentti:

  1. puhuminen auttaa aina. selvitä asiat puhumalla, kerro miksi toimit niinkuin toimit - vaikka se joskus olisi vaikeaa niin ainakin omasta mielestäni se kannattaa.

    btw, kirjoitat kauniisti♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥