torstai 15. syyskuuta 2011

Different one

450 kaloria tavan vuoksi.
Olisin pärjännyt ihan hyvin ilmankin... ei oo koko päivänä tehnyt mieli ruokaa. Leipää ja omena. Nektariini ja lightlimua. Tofua ja suklaamurukeksi. Miksi se tuntuu niin paljolta? Oksettaa.


Olin Rikun kanssa stadissa. Ihme kyllä... mua ei tänään oo ahdistanut juurikaan. Ehkä siksi ettei oo ollut aikaa ajatella. Oikeastaan voisi melkein sanoa, että oli ihan hyvä päivä!
Käytiin sitten syömässä, join colalightia ja noukin Rikun annoksesta ne tofupalaset. Sille mun ei onneksi tarvinnut ruveta selittämään valheita miksi en ota mitään... se tietää. Paljonkin. 
Yritin löytää ittelleni sen ruokavaa'an koska äiti ei sitä mulle ole ostamassa vähään aikaan, mutta vähän vahingossa ostinkin tämän :


Toi maksoi vaan 10 e ja siellä oli paljon sellaisia 'kevyitäkin' reseptejä joita voisi joskus kokeilla. Tykkään kyllä tehdä ruokaa... toisille.  

Ajattelin ensi viikolla paastota ke-to ja sitten perjantaina tai lauantaina teen L:lle yllätyksenä jotain hyvää tuolta kirjasta. Se ansaitsee sen ja enemmän...


Huomenna RS:llä on kunnon bileet piiiitkästä aikaa!
Otan Iran mukaan, syön päivällä mahdollisimman vähän, ostan jotain light siideriä (Tai siis enhän mä niitä itse osta mutta..) ja sitten olen onnellinen, en ota vastuuta mistään. Unohdan vain kaiken eikä kukaan voi syyttää mua siitä. En edes mä itse.
Lauantai aamuna on kuitenkin treenit joihin mun on pakko jaksaa mennä ja niiden jälkeen mä lupasin L:n äidllle mennä käymään niillä. En siis varmaan ehdi kirjoitella kauheasti ennen sunnuntaita...

Mutta, toivottavasti teidän loppuviikosta tulee onnistunut! Olette kaikki ihania


7 kommenttia:

  1. 450 ei todellakaan ole liikaa, se on aivan liian vähän :----( äläkä paastoa, se on niin epäterveellistä ja voi sua kumpa pystyisit syömään edes pikkuisen enemmän niin olisin onnellinen♥ tai onnellisempi olisin, jos kertoisit L:lle (tai jollekin muulle) tästä kaikesta...
    Halaus♥

    VastaaPoista
  2. Ihana onni sulla, toivotaan niin <3

    VastaaPoista
  3. Paljon tsemppiä! Kuulostaa päällisin puolin kivoilta suunnitelmilta, toivottavasti niistä sellaisia tuleekin. : )
    Ja kiitos tosta kalkkitabletti-tiedosta. Menenkin niitä vetämään saman tien. : D

    Tosi paljon voimia ♥

    VastaaPoista
  4. Saisimpa mäkin vain tyhjentää pään ja juoda iteltäni muistin.

    Ah, sinä onnekas.

    VastaaPoista
  5. olet ihana myös :---)♥
    lauantain suunnitelmiin kuuluu pussikaljat lahdessa, ei vastuuntuntoa mistään, krapula seuraavana aamuna ja junalla töihin........ ihana sunnuntai tiedossa siis x__x

    VastaaPoista
  6. Kiitos kommentista♥

    Ja 450 kaloria on tosi vähän, kuules! Eikä sun kannata paastota :-( Tsemppiä ihan hirrmuisesti ja muista että olet ihana ja mahtava ja tärkeä! ♥

    VastaaPoista
  7. Ei sun tarvitse anteeksi pyytää pikkuinen♥ Toivottavasti sulla on kaikki hyvin, halauksia paljon!

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥