sunnuntai 25. syyskuuta 2011

rumin

ruma ruma ruma ruma ruma ruma ruma ruma ruma rumempi...


Äiti ei enää anna mun syödä omassa huoneessa.
En voi heittää ruokaa roskiin = mun on syötävä. Syötävä kaikki mahdollisimman reippaasti, ahdistumatta kun muut katsovat vierestä.
Tuntuu, että olen viikonlopun aikana lihonut ainakin 20 kiloa ?? Mahdotonta. Mutta siltä musta vain tuntuu. Oma vika pikku sika.

Suuri Suurempi Minä.


L itkee ja mä lohdutan ja mietin voisiko se olla toisin päin. Pitäisikö sen olla.
Kun mä olen tarpeeksi hokenut, että "kaikki järjestyy, ei mitään hätää, kyllä se siitä, mä autan sua, mä rakastan sua" Tulee hiljaista. Hetken mä olen aloittamassa, mutta suljen suuni. Itsekäs.
Ei nyt tai me hukutaan molemmat.

5 kommenttia:

  1. voi sua, et sä ole lihonut varsinkaan 200 kiloa :( ♥

    VastaaPoista
  2. En usko että oot lihonut, oikeasti.
    Ja en osaa sanoa mitään, anteeksi....
    Haluaksia, ihan ylipaljon halauksia ♥

    VastaaPoista
  3. Voi pieni :( ♥ et varmasti oo lihonu, ehkä vaan turvottaa? Mä niin tiedän ton fiiliksen, mulla on se kokoajan, enkä kehtaa ees käyttää kaikkia mun vaatteita sen takia :c Koita jaksaa! :-)

    Sä oot ihana ihminen, paljon tsemppiä & halauksia! ♥


    ps. kiitos ihanasta kommentista, eikä haittaa vaikket ollu kommentoinu vähään aikaan - oli kiva kun teit niin nyt :-)♥

    VastaaPoista
  4. :-( ♥ Et varmastikaan oo lihonu ollenkaan ! Näet itsesi vain vääristyneenä, et huomaa ihanuuttasi ja sitä että oot oikeesti laiha tyttönen !
    Haleja ja voimia♥

    (t. entinen elina)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi9/26/2011

    Jos maha on yhtäkkiä täynnä niin tuntuu helposti, että olisi ihan kamalan suuri ja lihonut yhtäkkiä kymmeniä kiloja. : < Kokemuksella se tuntuu siltä.
    Olen vain todella pahoillani tilanteestasi. Mutta saatat siltikin laihtua vaikka joudutkin syömään.
    Toivottavasti kaikki menee silti hyvin tai edes sinne päin.

    ~
    grave-ofthe-fireflies.blogspot.com/

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥