torstai 1. syyskuuta 2011

arvaa mitä olet ihana


Mä tajusin (kyllä...nyt vasta), että te tytöt täällä olette ehkä ainoita jotka tunnette mut lähes täydellisesti, tarkoitan, että tunnette sen oikean minän, kaikkine typerine salaisuuksineni, ajatuksineni... Te tiedätte niin kauhean paljon.
Ette ehkä tiedä miltä näytän, ette tiedä mun nimeä, ette missä asun, ette tiedä juurikaan mun elämästä ennen SH:ta. Mutta tiedätte niin paljon enemmän kuin ne jotka tietävät kaiken muun. Tietävät kaiken pinnallisen.
Haluaisin sanoa kiitos, jokaiselle teistä henkilökohtaisesti, haluaisin halata teitä jokaista ja tuntea teidät, olla teidän ystäviä. Olette niin tärkeitä. Kiitos, kiitos paljon... Olette kaikki ihan mielettömän kauniita ja hyväsydämisiä ihmisiä. Kiitos.



Älkää nyt pitäkö mua ihan hulluna... Aloin ajatella tätä kun puhuin äsken muutaman mun luokkalaisen kanssa ja yhtäkkiä heräsin. Katsoin ruutua ja ihmettelin kuka sitä tekstiä kirjoittaa, en minä. Mun piti olla omaitseni, mitä mä oikein yritän saada esittämällä jotain toista ? Kaikenlisäksi... musta tuntuu että pari mun luokkalaista todella vihaa mua jo nyt. Yritän olla välittämättä, mutta kun en voi edes ajatella "No olen vain omaitseni" KUN EN OLE. Mä vedän jotain ihme roolia, mikä mua vaivaa ??? Miksi ?
Ja jos mä nyt yhtäkkiä alankin käyttäytyä erilailla, yritä vielä kerran olla omaitseni... mitä ne sitten ajattelevat ? Miettivät, että mitä mä oikein esitän... mitä mä yritän mielistellä ?
Hienoa, hienoa, erittäin hienosti toimittu taas.
Hyvä minä!


Mulla on niiin ikävä mun vanhoja ystäviä, silloin kun mulla ei ollut salaisuuksia. Silloin kun me jaettiin kirjaimellisesti kaikki, tiedettiin kaikki toisistamme... Me oltiin niin iloisia yhdessä, tehtiin typeriä asioita, puhuttiin kaikesta, selvittiin kaikesta ja se oli niin turvallista että pelotti.


Mulla on niin ikävä, että halkean ja kaikkein typerintä tässä on se, että luultavasti... ei mä olen varmaa... että nämä ystävät eivät kaipaa mua samallatavalla. Miksi mä jään aina roikkumaan kaikkeen, pelkään muutoksia, todella. Hyvä selitys myös sille, että olen ollut samassa parisuhteessa, ensimmäisessäni lähes 2 vuotta. Siinä parisuhteessa jonka alkaessa hukkasin, hylkäsin, mutten unohtanut muutamia erityisiä ihmisiä.
Hmm... mulla on nytkin paljon kavereita, ystäviäkin. Nään mun vanhoja ystäviä silloin tällöin. Silti... miksi musta tuntuu niin yksinäiseltä kokoajan ? Tavallaan haluaisin jakaa kaiken jonkun kanssa... Syömisongelmista tyttöjenjuttuihin... tavallaan.



Olisipa L täällä nyt, poikaystävä, paraskaveri, isoveli, kotisatama, suojelusenkeli... tai ei, ei suojelusenkeli. Tommy on suojelusenkeli, mun suojelusenkeli. Olenko mä koskaan maininnut tästä pojasta ? EN ?? No ettei tästä postauksesta tulisi niiiiin pitkä... kirjoitan siitä seuraavaan. Haluan kirjoittaa Tommysta, Tommylle, enkelilleni.


ps. kuuntelen surullista nostalgista musiikkia, katson valokuvia, vaivun itsesääliin ja olen supernolo.
Antakaa anteeksi... 

7 kommenttia:

  1. Kiitos paljon kommentista, olet tärkeä, remember that ♥

    VastaaPoista
  2. Anonyymi9/01/2011

    Ymmärrän mitä tarkoitat. Kaiken. Sanasi ovat kuin suoraan mielestäni. Blogin lukijat tuntevat sisäisen minän, muut vain pinnan ja ymmärrän ikäväsikin entisiä ystäviä kohtaan.
    Se rooli (mitä itsekin pidän yllä) on itsemme suojelemista, koska kaikki ihmiset eivät välttämättä osaa käsitellä meitä niin varoen, kuin olisi parasta. Emme tiedä itsekään, milloin saatamme särkyä niin hauraasti, kuin ohut lasienkeli.
    Elämä on jotain monimutkaista.
    Jaksamisia ja kaikkea.♥

    ~
    grave-ofthe-fireflies.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Sul on ihan mieletön tapa kirjottaa ! Itelläni ympäriltä katos suurin osa bulimian, masennuksen ja paniikkihäiriön aikana. Vaikka oonki jo parantunu, niin jäljellä on enää ihan muutama niistä monista kymmenistä, joita joskus oli. Hah, ei tunneta, mut toivon et pysyt vahvana.

    03070.blogspot.com nolo mainostus sori mut tuol mun elämäst kaiken sen paskan jälkee

    VastaaPoista
  4. Voi tiedätkö, kiitos kuuluu sinulle itsellesi. Sinä olet aivan ihana ihminen ja tuo kommenttisi sai mut hymyilemään♥
    Paljon halauksia, mä uskon että sun elämäsi lähtee parempaan suuntaan jo pian. Älä anna kaikkien painavien salaisuuksiesi lannistaa itseäsi. Jos mitenkään voisit, kerro jollekin, joka voisi auttaa sinua. Minä en voi muuta kuin lähettää sata lämmintä halausta sinne ja toivoa, että jaksat♥

    VastaaPoista
  5. sä olet ihana. vaikken aina kommentoi tai edes saa avatuks suutani äfbeessä niin mä välitän ja mä tiedän miltä susta tuntuu, oon käynyt varmaan kaikki näistä tunteista joskus läpi. voimia♥

    VastaaPoista
  6. Varmasti ihan HUIPPUPELOTTAVAA. Mutta olisi niin mahtava päästä tapaamaan ihmisiä jotka tuntevat totuuden, niinkuin säkin juuri tässä postauksessa kirjoitit.
    Mutta paljon voimia ja haleja sulle ♥

    VastaaPoista
  7. Kyllä sä vielä löydät sen mitä etsitkin. Tiiän niin ton tunteen noissa ystäväasioissa, se on ihan kauheeta... Koita jaksaa!

    Oot mahtava tyttö, paljon tsemppiä & haleja sinne ♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥