torstai 22. syyskuuta 2011

i was scared to lose u

150 turhaakin turhempaa kaloria ja kaikki kulutettu pois.
Äiti kyselee ihan liikaa. Ole kiltti äläkä kysele... mä en halua valehdella, mun on vain pakko. Se pakottaa mua.


Siitä tytöstä meidän luokalta, olkoon hän vaikka Sofi, jolle jäin vahingossa kiinni oksentamisesta on tullut mulle nyt ihan tosi lyhyessä ajassa läheisempi kuin mitä mä ikinä olisin uskonut. On tosi typerää sanoa näin tai ylipäätänsä luokitella ihmisiä, mutta en yleensä tutustu Sofin kaltaisiin... Mä kai vähän pelkään niin vahvan oloisia, itsevarmoja ja kauniita ihmisiä. Siksi ihmettelinkin kun me juostiin koulusta metroasemalle saman sateenvarjon alla ja loikimme samojen vesilätäköiden yli kädet toistemme ympärillä. Mulla oli turvallinen olo.


Niin ja V tuli äsken puhumaan mulle. Arvatkaa kuinka iloiseksi se teki mut :) Mulla on ollut kauhea ikävä ja jotenkin ajattelin ettei sitä enää kiinnosta olla mun kanssa missään tekemisissä. Me sovittiin että nähdään tässä joku päivä... ehkä jo huomenna. Mua vain hävettää nähdä V koska olen läski. Tuntuu, että petän sen luottamuksen kun en ole laihtunut tarpeeksi.


Ihana biisi ja mä rakastan L:ää kauheasti 
Eilen kun sen bussi tuli ja lähdin yksin kävelemään takaisin kotiin L ottaakin mut kiinni
"Meenki vasta seuraavalla"
"Miks?"
"Haluun olla viel hetken sun kanssa"
Mulla on ihana poikaystävä. Mun pitää vain kertoa sille totuus. Kaikesta. Sitten me voidaan olla vielä onnellisempia. Sitten... Pian.

Tulipa muuten hmm... iloinen postaus vaihteeksi. Hyvä niin.

7 kommenttia:

  1. ihania tämmöset iloset postaukset :) et sä ole lihava, ja ihanaa että oot tutustunu uuteen tyttöön! haleja ♥

    VastaaPoista
  2. Voi, sä autat mua jo noilla kommenteillasi paljon, kiitos♥
    Voi herrajestas pieni, kumpa sinä siellä oppisit pitämään itsestäsi, kumpa oppisit syömään enemmän 8( kuihdut pian pois !
    Mutta ihana oli lukea vähän iloisempaa tekstiä sulta ja siitä, että sulla on noin ihania ihmisiä ympärilläsi :-) hekin pitävät sinusta, mikset sinä pitäisi myöskin itsestäsi?
    Ja mä tunnen oloni kamalaksi kun sanon tän, toivottavasti et ahdistu/suutu tästä mun painostuksesta, mutta: sun täytyy kertoa L:lle.

    Halauksia♥

    VastaaPoista
  3. Voi että, miten vähän sä olet syönyt, pikkuinen! :o Voisit kyllä syödä paaaljon enemmänkin... Oon ilonen sun puolesta, että oot löytäny noin ihanan kaverin & poikaystävän! :-)

    Halauksia♥

    VastaaPoista
  4. Söisit vähän enemmän, pikkainen, sä laihtuisit kyllä tosta kymmenkertaisellakin määrällä kaloreita! ♥
    Mutta paljon tsemppiä ja voimia ja halauksia ♥

    VastaaPoista
  5. Kiitos ja paljon tsemppihaleja sinnepäin ♥

    VastaaPoista
  6. Kiitos ♥
    Kamalaa vain ajatella, että sullakin on/on ollut näin paha olo. En toivo tätä samaa sulle, enkä kenellekään muulle. Jatka positiiviseen tapaan, tulin itsekin iloseksi kun luin tätä tekstiä!:)
    Ja saisit myös syödä enemmän, laihdut isomallakin määrällä! :)
    Paljon tsemppejä ja haleja ♥

    VastaaPoista
  7. :-) kiitos♥ hali♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥