torstai 29. syyskuuta 2011

typerä tyttö, unohda jo

Tänään mä olen valtava.


Oon tänään syönyt n. 650 kcal (2 pientä ruisleipää kalkkunaleikkeellä, nektariini, jogurttia, chai-latte kevytmaitoon ja 2 karjalanpiirakkaa)
Ihan ok. Tein lihaskunnon ja juoksin Iran perässä pitkin keskustaa koko illan. Niin... en ollut taaskaan koulussa. En ole ollut koko viikkoon ja tiedän että olen surkea ja huono ja aiheutan itselleni näin vain enemmän ongelmia. Ahdistaa mennä sinne. Enkä edes tiedä miksi... Kaikki ihmiset on mukavia ja mulla on siellä ihania kavereita. Joku siinä vain on niin vaikeaa saada itsenä aamulla sängystä bussipysäkille ja vielä tunnin matkan päähän kouluun. Ehkä ensiviikolla...


Me istuttiin Iran kanssa robert's coffeen nurkkapöydässä ja puhuin ja puhuin Eräästä. En ymmärrä itseäni. Eikö mun jo pitäisi unohtaa. En ole nähny sitä melkein kahteen kuukauteen ja silti mä joka päivä istun tietokoneella ja tuijotan sen facebook-profiilia, toivon että se sanoisi jotain. Odotan, enkä saa sitä pois mun mielestä vaikka tiedän ettei meistä koskaan tulisi mitään. En kai edes haluaisi. Täysin mahdotonta. Se on L:n kaveri ja L on mun poikaystävä. Mä olen niin ällöttävä. Miksen mä vain antaisi olla, poistaisi sen numeron, poistaisin sen fb kavereista, poistaisin sen ajatuksista...

Ajattelin muuten että voisin alkaa syömään vähän enemmän. Siis tarkoitan että yrittäisin syödä yli 500 kaloria päivässä mutta kuitenkin alle 900 ja lisäisin liikuntaa paljonpaljonpaljon...
Jos sitten en olisi enää jatkuvasti vihainen ja nälkäinen eikä tulisi ahmimiskohtauksiakaan niin usein.

Ps. Onnistuin tänään kieltäytymään mun lempparikarkeista kun ajattelin teitä :)

2 kommenttia:

  1. 650 on vähän ! Ja tunteet on niin monimutkaisia lähes aina että huhhuh :( ehkä tuo on jokin ohimenevä vaihe ? :) (kuulostaa tyhmältä :D mut tajusit varmaan mitä tarkoitin). Mutta anyway, tuo juttu ei tee susta ällöttävää.
    Ja kuulostaa erittäin hyvält toi että voisit alkaa syödä vähän enemmän, kannatan !

    Hali ja voimia♥

    VastaaPoista
  2. 650 ei ole paljon. Ja päätös siitä, että pyrkisit yli viidensadan kalorin päiviin on hyvin kannattava.

    Itse osaan olla vain syömättä juuri mitään tai ahmien helvetisti. Kultainen keskitie ei multa onnistu.

    Tsemppiä sulle.

    Komppaan lounaa siinä, että tuo asia ei tee susta ällöttävää. Se tekee susta ihmisen. Inhimillisen olennon.

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥