keskiviikko 28. syyskuuta 2011

rasvameri kaikkialla

Mä lupaan olla karkkilakossa jouluun saakka. Lupaako joku teistä yrittää mun kanssa ?

Mä lupaan. Enkä ole enää tällainen norsun kokoisilla evillä varustettu seitsemän meren ryhävalas..
Älkää sanoko mitään. Mä oikeasti on LIHAVA. Voin vielä todistaa sen kuvilla jos ette usko.


Syön ainakin seitsemän hevosen edestä ja lihon kuin joulukinkku viimeisillä elin viikoillaan.
Nyt tää saa loppua! Nyt tän täytyy loppua! Tää loppuu ja mä merkitsen taas ruokapäiväkirjaan (ja tänne) jokaisen suuhuni laittaman murusen. Mä en veny enää milliäkään. Mä laihdun laihdun laihdun laihdun.
Pelottaa että lipsahdan, pelottaa jokainen syömäni lusikallinen, pelottaa etten enää pystykkään lopettamaan. Pelottaa etten koskaan onnistu. Pelottaa että teen kaiken turhaan.


Missä mun itsekuri ? Missä mun motivaatio ja luottamus ? Missä mun Helmi missä mun Ann ? Mä en halua taas hävitä sille loputtomalle rasvamerelle. A p u a.

10 kommenttia:

  1. Et sä kultapieni häviä rasvamerelle, sä olet niin kevyt että sä et edes voi upota pinnan alle. Mä voin alottaa sun kanssa karkkilakon, sopii mulle paremmin kun hyvin... Haleja, olet tärkeä ♥

    VastaaPoista
  2. Mä alotan kans :)) Voimia <3

    VastaaPoista
  3. Mäkin voin aloittaa :)
    ps. Oon uus aktiivinen bloggaaja, toivottavasti ei haittaa. :(

    VastaaPoista
  4. Mäkin alotan! : ) paljon tsemppiä sulle <3

    VastaaPoista
  5. Kiitos kauheasti kommentista, voikun voisin saada sun oloosi sellaista pientä hymyä ja reippautta, kun sait muhun sun kommentilla ♥

    Sä pystyt olemaan karkkilakossa ja pystyt pienentymään. Älä tähtää niihin 400-kaloreihin, vaan yritä vähän isommilla määrillä? Jaksaisit paremmin ja olisi varmaan helpompaa. Laihdutusta hitaasti mutta varmasti. : )
    Paljon halauksia ja tsemppivoimia sinulle pieni ♥

    VastaaPoista
  6. Hehheh siis kun mun vanha blogi ja vanha nimi joutu väärien silmien nähtäväksi ja melkein jäin kiinni niin aattelin vähän muuttaa henkilöllisyyttä :-DD Tosin musta oli ihan hauskakin vaihtaa nimeä yms, kun ei se vanha enää tuntunutkaan niin "omalta". Ja joo. hehe :D mutta kiitos kommentista♥

    Ja MINÄKIN aloitan karkkilakon kanssasi!! Oon itseasiassa ollutkin about viikon nyt, aattelin kans jouluun asti. hihii.
    Ja mä sanon silti vaikka kielsit, että tolla painolla ja painoindeksillä ei vaan voi olla norsun kokoinen. Ei voi. Mä niin tiedän että sä oot kuitenkin ihan superhoikka ! Eli siis, älä kiduta itseäsi laihdutuksella, kumpa osaisit ottaa vähän rennommin♥

    Halauksia♥

    VastaaPoista
  7. Säkin piristät aina kauheasti, ja oikeastaan kiitos sun kommenttisi jaksoin tänään lähteä lenkille!!
    Kiitos tästä uudemmastakin kommentista tosi paljon, niitä ikuisia haleja ja jaksamisia sullekin ♥ : )

    VastaaPoista
  8. Hell yeah me onnistutaan :D Ja ihan hyvin näkyy :)

    VastaaPoista
  9. Ei ollu outo kommentti, tai ainakin mä ymmärsin täysin ! :D ♥ oot kyllä kaiketi oikeessa. ja kyllä tää karkkilakko onnistuu ! :)

    Haleja sullekin ♥

    PS. Tuolla painolla et voi olla suuri, sori vaan ;)

    VastaaPoista
  10. Mutta sä syöt niin vähän että sä et ole varmastikaan valaan kokoinen tai mitään mitä itse väität. Vaikka painaisit yli 60 kiloa niin et siltikään olisi vielä lihava. Mun BMI on varmaan jotain 20 jos ihan siitä lähetään :-D mutta alaspäin oon menossa.

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥