sunnuntai 11. syyskuuta 2011

So don't you cry tonight


Anteeks mulla on ollut tässä kamala tauko. Vaikka tuskin kukaan tätä blogia nyt niin innokkaasti seuraa, että olisi ylipäätään huomannut sitä.

Mä en vaan osaa nyt kirjoittaa, en saa näitä ajatuksia järjestykseen pääni sisällä... miten mä saisin ne kirjoitettua tähän tasaisiksi riveiksi niin, että joku saisi niistä jotain selvääkin ? En pysty.
Mua särkee päästä varpaisiin, mun vatsa on turvonnut palloksi menkoista, pepsimaxista ja kotona tehdyistä sämpylöistä.


Viimeviikolla oli hyviäkin hetkiä, niitä oli paljonkin. Mutta sitten joku tönäisi mut takaisin todellisuuteen. Todellisuuteen jota mä niin yritän paeta, juoksen päivä päivältä kauemmas. Turhaan. Ei mulla ole paikkaa minne juoksisin eikä kukaan pysty juoksemaan ikuisesti, se on varma.
Ja mä en ole kunnossa. Ja vaikka tiedän faktat, en myönnä niitä itselleni.
Mä haluan, että joku huomaa, että joku hyväksyy sen ja kertoo sen mullekkin. Auttaa mua. Mutta sitten en kuitenkaan.


Vaikka, ihan itsehän mä olen tän kaiken paskan aiheuttanut. Melkein. Ihan itsehän mä valehtelen kaikesta, kaikille. Melkein. Ja ihan itse mä joudun tästä kaikesta selviämään, loppuun asti... Melkein. Vittu mikä idiootti, ihan itse mä teen kaikesta niin hankalaa.

5 kommenttia:

  1. Mä oon ainakin kaivannu sun tekstejä :)
    Kovasti tsemppiä sulle, toivon että kaikki kääntyy hyvin sullekkin! <3

    VastaaPoista
  2. Mäkin olen kaipaillut, vaikka en kauaa lukijana olekkaan kerennyt roikkua. Voin vaan sanoa että paljon voimia ja pärjäilemisiä <3 tiedän tunteen : /

    VastaaPoista
  3. Voi pikkuinen. Mä haluaisin että sä saisit apua. Onko sulla ketään kelle voisit suoraan vihjata kuinka paha sulla on olla? Äiti tai kaveri, iskä tai sisko?
    Kerro jollekin. Tee se itsesi vuoksi.

    Halaus♥

    VastaaPoista
  4. Kiitos sun ihanasta kommentista, ja back at you girl,
    mullakin on tosi paha olla SUN puolesta.
    Mutta en osaa sanoa mitään, paitsi että toivottavasti joku huomaa. Vihjaile vaikka, jätä pieniä jälkiä, houkuttele ne huomaamaan, jos et suoraan pysty sanomaan.
    Toivottavasti kaikki järjestyy pian ♥

    VastaaPoista
  5. Mie olen siun tukenasi ♥ Haluan että tiedät sen!
    Tiedän todella tuon tunteen. Se on todella tuttu miulle.
    Iso halaus ♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥