keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

day 3


Anteeksi edellinen postaus... superkypsää, vai mitä ? Poistin sen.

Tiedän että rikon (taas) skdietin sääntöjä, mutta jotenkin tuntuu että kuitenkin mun omat tavat on paremmat (ja pysyn niissä paremmin!). Muutenkin alkaa ahdistaa... pitää syödä just ton verran, liikkua ton verran plaaplaaplaa enkä kuitenkaan voi olla miettimättä niitä hedelmien kaloreita joita pystyn ahtamaan itteeni ihan liikaa kun kerta luvan saa.
Nyt tänään oon siis syönyt yhden päärynän, juonut pepsimaxia ja kupin teetä, en aio syödä enempää. Mulla on loistava olo näin :) Ehkä otan puolikkaan persikan illalla jos en muuten saa unta...
Päivän liikuntana kävelin koulusta kotiin päin n. 5 km ja sitten hyppäsin Ii:n  koululta bussiin kun se oli siinä pysäkillä niin sopovasti ja mulla oli vaan nahkatakki, tuolla on kamalan koleaa ja märkää... seli seli.

+++Huomenna on vika koe, filosofia... ja spinning ! ♥

4 kommenttia:

  1. Mä en oo tänään vielä kerenny syömään mitään :o Ihme ettei oo edes maha kurninu.

    Joo siis vähän jännää että sun poikaystävä on buddhalainen :o ♥ Mä meditoin vähä väliä, ajattelen liikaa ni silloi voi olla ihanan hyvin ajattelematta ♥

    VastaaPoista
  2. Ei aina voi olla kypsä. : )
    Mutta paljon tsemppiä, mieletön kaunokainen olet ♥

    VastaaPoista
  3. Niin, kaipa mä tänään sen 400 kcal koitan syödä, huomenna on kauhea olo muuten. En halua taas päätyä vessaan tärisemään ja oksentamaan mahahappoja :< ♥

    VastaaPoista
  4. Niin, onneks sain jotain syötyä ♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥