tiistai 26. huhtikuuta 2011

shh never let them know


On järjettömän huvittavaa litkiä kasvissosekeittoa seitsemän vuotiaan pikkuveljen tuijottaessa ja kysellessä pastaa ahmivalta isältä voivatko luut pamahtaa ihosta läpi ja kuoleeko jos on liian laiha. Saarna etten muka syö tarpeeksi, liikun liikaa suhteessa syömisiini. Uhkaillaan taas lääkärillä. Saan kuulla, että siskon synttäreillä sukulaiset olivat huomautelleet miten olen pienentynyt, miten kalpea olen. Eihän siinä voinut muutakun nauraa, niin huvittavaa se oli (samalla halusin tottakai hyppiä ilosta, en vain itse tunne pienentyneeni milliäkään). Ja lisää saarnaa.




ihanat ♥

Tänään oli muutenkin aika surkea päivä. Näin hyppytunnilla L:ää jolle en jaksanut kuin tiuskia joka asiasta. Kävelin V:n kanssa keskustaan, istuttiin forumissa ruoasta puhuen. Mulle yksi 0,1% actimel, V:lle lohisalaatti, perunamuussia ja lihapullia. Myöhemmin näin RS:n ja erään 'Mookan'. Odotin bussia niin joku hullu tuli hutamaan, että "saatanan pohjois-korealaiset ydinaseet räjäytätte suomen!!" ...Seelvä? Muuten ihan hyvä mutten edelleenkään ole korealainen.
Syöty jokatapauksessa n. 480 kcal ja liikuttu n. -250.  Huomenna täytyy ehtiä juoksemaan ennenkuin porukat tulee himaan. Käyn ehkä jo aamulla kun koulu alkaa vasta 12 :) Katsotaan jaksanko herätä.

3 kommenttia:

  1. Paljon tsemppiä. ♥
    En osaa sanoa muuta, olen tyhmä ja kieli solmussa.
    Mutta tsemppiä, haleja, koita pärjätä ♥

    VastaaPoista
  2. Anonyymi4/27/2011

    Saarna on tuttua, mutta kunhan jaksaa vain kierrellä. :>
    Ja lapset on pelottavia, oikeasti.
    Onnistumisia♥

    ~
    grave-ofthe-fireflies.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. kiitos itelles kommentista ♥ on mun kissa tosiaan aika sulonen, mutta siitä reisien pienuudesta mä en niin tiedä...

    Toi on tavallaan hankala tilanne, kun ihmiset huomauttelee laihtumisesta, siin ei oikeen tiiä pitäiskö sitä itkee vai nauraa. Tottakai se luo onnistumisen tunnetta, mut samalla pitäis kuitenki vaikuttaa siltä että "aijaa, enhän mä mitään oo laihtunu" ja olla niiku ei välittäis ollenkaa...

    Haleja ♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥