lauantai 2. huhtikuuta 2011

little big things


 


Näinkin L:n tänään !! Ja miten paljon se piristi mua. Ihan vaan olemalla siinä, suloisen tuoksuisena, pienenä hyvänä osana mua. Se oli vielä ostanut mulle ihanan laukun... jota ihastelin joskus aiemmin (kuvaa alempana)
Ihan hassua. En edes muistanut kuinka hyvältä tuntuu olla sen kanssa. Kuinka kokonaiselta. No sitten se oli viemässä mua syömään. Thaimaalaista, ja voi ette arvaa miten mä rakastan thai-ruokaa ! Vastustamatonta... mutta mä voitin kiusauksen ja sanoin ettei ole nälkä. Ei mulla oikeastaan ollutkaan.
Kotona tyrkytettiin pitsaa, suolakeksejä, sämpylää... "hyi ei tee yhtään mieli..."

Syöty ~ n. 750 kcal (mysliä ja yogurttia, wok vihanneksia ja kanaa, kevyt jätskiä, EDiä ja pari siivua kalkkunaleikettä...)
Liikuttu ~ n. -650kcal (2 h manskuilla tanssimassa)

Huomenna aamupaino. Jännittää vähän, taino paljo... älä ole yli 55, älä ole yli 55... ei saa olla !

Hyi älkää katsoko mun norsun jalkoja !!
Ja toi käsi... miten se voi levitä noin...
MUTTA SE LAUKKU ♥ (klikkaa isommaksi)

3 kommenttia:

  1. ai mitä norsun jalkoja? ...

    sä olet laiha ♥

    VastaaPoista
  2. luulet vaan. mutta mä tiedän miltä susta tuntuu...

    VastaaPoista
  3. ihanat koivet juuri : ) <3
    Paljon tsemppiä <3

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥