sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

make me thinner



Noniin, tämän jälkeen kukaan ei sano että olen pieni tai laiha. Kiitooos~ Haukkukaa mielummin läskiksi ym. motivoi paljon paremmin :) Laitan sitten kuukauden parin päästä uudet kuvat joissa LUPAAN olla kauniimpi. Paras ollakkin. Ps. Inhoan inhoan inhoan varsinkin noita tukkijalkokoja...

Oltiin isän siskon synttäreillä. Sanoin etten voi syödä koska maha on kipeä, mutta ihankun mua oltaisiin kuunneltu. Lautaselle iskettiin armotta suklaakakkua ja kun saan vähän, haluan kaiken. Ikuinen ongelma.
Kotona jatkoin tankkaamalla suklaamunia, eli toisin sanoen olen syönyt tänään pelkkää makeaa. Kohta juoksemaan. Olin jo 40 min kävelemässä, mutta on niin turvonnut olo enkä todellakaan halua enää ikinä laittaa tuon näköisiä kuvia tänne.
aamupaino.....................55.9..............shit. Laitetaan nyt edes vähän menkkaturvotuksen piikkiin mutta... Mun pitää lopettaa tää viikonloppu tankkaus. Syön ensiviikon JOKA PÄIVÄ max. 600 kcal. Viikonloppu mukaan lukien. kyllä tää tästä...

7 kommenttia:

  1. VOI HERRANJUMALA SÄ OOT TYTTÖ LAIHA!!! Ei ole mitään tukkijalkoja tai mitään ylimäärästä yhtään missään, ei todellakaan! Sun ei tarvitse laihduttaa yhtäääään! Sä olet niiin pieni ja ihana jo nyt ♥

    VastaaPoista
  2. Anonyymi4/17/2011

    Miksi minä en näytä tuolta! Ihana laiheliini ;__;

    ~
    grave-ofthe-fireflies.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Sä olet niin kaunis.

    Olen kauhean kateellinen.

    Anteeksi, nyt ei hieno kehuminen, jonka ansaitsit onnistu, koska masentaa aika pahasti.
    Mutta vau, olet ihan hemmetin kaunis... ♥

    VastaaPoista
  4. En tiedä, ainoa mitä voi sanoa on se, että sä olet todella kaunis. ♥

    VastaaPoista
  5. Aaaa mikä unelmamaha, tommonen litteä, mäkin haluun :< ! Herranjestas olet laiha, olet oikeasti !

    VastaaPoista
  6. Sä todellakin olet laihalaihalaiha, oon niin kateellinen sulle, sanoitpa sä ite mitä vaan ♥

    VastaaPoista
  7. Olet kaukana läskistä. Olet ihanan laiha♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥