torstai 14. huhtikuuta 2011

huhhah-vitun-tralalaaaaa!

Warning: alempana kamalaa skeidaa.


Haluaisin kertoa nyt vaikka mitä... mutten oikein tiedä mitä sanoisin. Oon ihan lukossa, en osaa ajatella.
Istun kirjastossa. Eilen en ollut koulussa, sain pään sekaisin muutamalla typerällä light siiderillä ja tupakalla, en syönyt, nukuin L:n luona, tänään kävin jopa koulussa, en vielä tiedä missä nukun ensi yön. En halua mennä kotiin, hävettää.
Juon chai-lattea (kevytmaitoon). En ole syönyt mitään. En syö, reidet ovat laajentuneet, taas. johtuu varmasti siitä etten ole käynyt viikkoon juoksemassa, saamaton sika. Mä vain paisun ja paisun enkä tee asialle yhtään mitään. Haluan pois tästä ällöttävästä vartalosta!
Kaikki ärsyttää, ihan joka ikinen asia minkä nään tai kuulen. Oon varmasti tulossa hulluksi. Tai siis... vielä hullummaksi. Menetän hermot tai ahdistun joka asiasta, alan hyppiä ja kirkua ja hakata seiniä tai itseäni.


Ahm... anteeksi. Kuvottavaa tekstiä, hyi... säälittävää, noloa teinipaskaa! Ja anteeksi etten pysty kommentoida teidän blogejanne! Olen kunniasanalla lukenut jokaisen. En vain jaksa keskittyä mihinkään tai ajatella viisaasti. Haluaisin vain kadota, olla hyvin hyvin pieni... tai olla olematta yhtään mitään.
Aion kuitenkin pysyä täällä ainakin kesän loppuun asti, sille ajalle mulla on yksi tavoite: olla laiha.
En tosin onnistu siinäkään :)
Olisin edes hyvä ihminen, mutta ei! Aiheutan harmia kaikille ja kaikelle mitä vähänkin lähestyn, kosketus on tappava. 
Päässä hurisee taas. Taidan käydä savukkeella. Enhän mä polta, mutta rauhoittuakseni vain. Hihii~

1 kommentti:

  1. No just joo, sä liiottelet. Et sä voi lihoa jos sä et edes syö. Sä olet jo niin pikkunen... Et sä aiheuta kellekkään mitään harmia tai ole vaivaksi, etkä sä kosketuksellaskaan ketään pysty tappamaan! Sä olet ihana, muista se ♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥