maanantai 4. huhtikuuta 2011

Skinny girl diet begin! First day.


Käsissä on turvallinen, vastenmielinen tupakan tuoksu. En mä polta.
Paitsi tänään... ja yskin samalla keuhkoni pihalle. Ei hitto oon niin heikko, katsoi sitä mistä suunnasta tahansa. 
Loppujen lopuksi L taisi taas pelastaa mut mun tyhmiltä ajatuksilta. Mielikuvitusmaailmalta. Itsesääliltä. Kiitos, mä todella rakastan sua. Anteeksi, en osaa näyttää sitä. En osaa arvostaa sun antamaa rakkautta, en ymmärrä miten se muka voisi olla todellista, miten sä jaksat mua? Mutta tietäisitpä kuinka paljon arvostan sua itseeni verrattuna. (taas minä minä minä. hyi)
Tänään kun istuin ihroineni sen sylissä bussipysäkillä se puoliksi leikillään kysyi "mennäänkö kihlohin?" Olin vaan että "täh?" Ja se nauroi täydellistä lämmintä nauruaan "No haluutko?" ..."öö..joo kai?"


Syöty 320 kcal, tänään on 400 kalorin päivä ja sääntöihin kuuluu ettei hedelmiä tai kasviksia tarvitse laskea kokonaismäärään... mutta miten voisin olla laskematta ??? Hedelmiä oon syönyt varmaan vähintään 500 kalorin edestä, tai joitain hmmm. Tuskin syön enää mitään...
Huomenna 300 kcal. Apua, en oo pitkään aikaan syönyt noin vähän, mutta niitä hedelmiä sitten (Pitää mennä kauppaan! Söin tänään kaikki loppuun!!!sikaaa)
Kun tulin treeneistä kotiin äiti oli heti tyrkyttämässä ruokaa, ylläri. sanoin että söin jo mäkissä hehhe.... Olen kamala.

1 kommentti:

  1. Nyyyyyt hetkonen, kaksi, kolmepas - menettekö kihloihin oikeasti? Vai oliko se vaan randomheitto joka meni multa niin täydellisesti ohi, kun vaan voi mennä? : o

    Ja hyvinhän sulla meni, hedelmät on ihania. Mulla on meneillään kauhea päärynävillitys. : D
    Tsemppiä ♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥