torstai 21. huhtikuuta 2011

once in your lifetime


Haha suunnittelin, että tulen kirjoittamaan tänne ylpeänä miten en ole postaillut koska ei ole mitään kerrottavaa... "Päivät on sujunut normaalisti. Syöty 500 kaloria ja liikuttu kohtuullisesti. Ei tässä mitään erikoista..."

Tänään oli kuitenkin vähän erilainen päivä. Ensiksi: tajusin, etten ole laihtunut yhtään piiiiiiitkään aikaan ja kesään on enää reilu kuukausi. Toiseksi: söin tänään karkkia, jätskiä, täytetyn letun, salaattia, makaronilaatikkoa ja dietti smoothien (ei ihme etten laihdu), haluanko mä tätä tarpeeksi paljon ? -pakko haluta. Kolmanneksi: matkustin V:n kanssa kyttien takakontissa poliisiasemalle. Jihuu se oli jännittävää! Heivain, olen epäonnistunut, ruma ja PAHAkin. Suuri pettymys jokaiselle. En tiedä enään kuka olen, ja miksi mä teen sellaisia asioita joita mä vielä viime vuonna en olisi keneltäkään hyväksynyt. Mikä mua riivaa ???

Ja anteeksi taas... superepämielenkiintoista.
Yritän postailla paremmin kun saan vähän juttuja järjestykseen tuolla pääkopassani~

3 kommenttia:

  1. Mitäsmitäs sä oot mennyt tekemää, ku poliisit sut kyttikselle vie? :o

    Nimenomaan, kesään on kuukaus aikaa, siinä ehtii tapahtua vaikka mitä vielä, ei pidä luovuttaa :) Halit ♥

    VastaaPoista
  2. Mitä tapahtui noiden poliisien kanssa? : o Tai ihan sama, jos et halua kertoa.

    Mutta mun mielestä ei yhtään haittaa, jos et ole laihtunut. Koska olet niin hemmetin KAUNIS ja laiha ja joku täydellinen (kuolaan taas edellisen postauksen kuvia...), että jos olisin sinä, jättäisin siihen ja olisin vaan että juhuu, IMMA PRETTY!!! ♥

    Että älä masennu, oot ihan mielettömän kaunis. Kyllä se elämä siitä rullaamaan lähtee ♥

    VastaaPoista
  3. Olet kaunis ja ihanan laiha, älä murehdi siitä vaikka se onkin vaikeaa! Paljon voimia ja jaksamista ♥ toivoo Aurora

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥