keskiviikko 16. marraskuuta 2011

lucky for having a friend like you

Kaksi päivää mennyt nyt aíka isoilla määrillä, vähällä liikkumisella ja silti mulla on nyt niin nälkä että voisin syödä vaikka saavillisen mitävain !!
Eilen 570 kcal ja venyttelyä.
Tänään 660 kcal ja tunnin kävelylenkki -215 kcal.

tältä musta tuntuu, enimmäkseen.

Lintsasin koulusta, keittiö-tunneilta. Vihaan niitä, ahdistun niistä, on niin vaikea olla napsimatta siellä koko ajan jotain... ja siinä vaiheessa kun niitä ruokia pitäisi oikeasti alkaa maistelemaan olen jo niin täynnä kaikkea epämääräistä, että tekee mieli vain piiloutua vessaan oksentamaan. Oon varmaan sanonut tän 100 kertaa, mutta MITÄ MUN PÄÄSSÄ LIIKKUI KUN VAIHDOIN RAVINTOLA-alalle ???
Kyllä mä koululla kävin, pukuhuoneessa asti ja istuin siellä jopa 5 minuuttia...


Iltapäivällä juteltiin V:n kanssa meluisessa kahvilassa ja voi että, melkein olin jo unohtanut miten paljon oikeasti nautin sen seurasta. Siitä miten me istutaan ihan lähekkäin, puhutaan kaikesta valehtelematta, selittelemättä. Miten V näykkii omenaansa katsellen kuinka nypin salaatista kaiken ylimääräisen pois. Ja molemmat ymmärtävät toisiaan paremmin kuin kumpikaan itseään.


Kiitos ♥



4 kommenttia:

  1. kiitos itsellesi kommentistasi<3
    on sun itsekuri kyllä kuitenki tosi paljon parempi ku mun :)

    hauskaa, että sullaki käy tollee samalla tavalla :D vaik ihan tyhmäähän se tietysti on ja kaukana hauskasta.. joskus kans äiti osti sitä sinistä aamupalajuustoo vaik pitäis olla vihreetä ni en syöny siitä paketista yhtäkään, vaikka ei niissä nyt varmaan mikään valtava ero ees oo:D joku ehk 10kcal mut se nyt ei lihota ketään..

    mun mielestä sä oot kyllä syöny vähän! toi ois kyl oikeesti paha jos ois ravintola-alalla! mä en uskalla ees kotona leipoa ja tehä ruokaa kovin usein ku maistelen liikaa..!

    mut toi on ihana et sul on tollanen ihminen joka ymmärtää kaiken :)

    Tsemppiä!

    VastaaPoista
  2. Ihanaa, että sulla on V. Yritä jaksaa ♥

    VastaaPoista
  3. Kiitos kommentista, kaikkea samaa sinullekin♥

    VastaaPoista
  4. andekhasfbsdvkfhbvsfbvdg ymmärrä et joku viis tai kuussataa kaloriiki on ihan vitun vähän D: mä olisin varmaan ihan onnessani jos pääsisin tollaseen kouluun mut ei oo niitä vaihtoehtoja ni koita sä ees nauttia B< lukio on ihan kuraa

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥