maanantai 21. marraskuuta 2011

never give up on me

L:n sormi kulkee pitkin mun solisluuta olkapäälle "ootko sä omasta mielestäs laihtunu?" "en." Vetäisen ylisuurta paitaa ylemmäksi piilottaakseni sen mistä salaa olen ehkä vähän ylpeä. Onko ihmisten pakko huomata se, tai huomautella siitä... Shh en mä ole vielä lähellekkään valmis.
Ja välillä rakastaminen on vielä vaikeampaa kuin rakastetuksi tuleminen. Mietin vain voiko välittää tarpeeksi muista jos ei välitä itsestäänkään?


Vanhemmilta en saa yhtäkään ystävällistä lausetta koko viikonloppuna.
"Ajattelitko pärjätä tolla koko päivän?" "Onko noissa salaattijuustoissa liikaa kaloreita vai?" "Lihottaako liikaa jos laitat voita siihen leivälle?" ... Mä haluaisin huutaa, karjua, rikkoa tavaroita ja olla syömättä mitään. Antakaa mun jo olla !!! Näsäviisaita huomautuksia kaikesta, en mä ennenkään ole käyttänyt voita, en mä ikinä ole syönyt juustoja salaatista. Onko siitä pakko nyt yhtäkkiä tehdä niin iso numero ???


Onnistun kuitenkin syömään 370 kaloria ... 470 kaloria ... 390 ... ja huomenna yritän syödä 500 kaloria.
 On niin nälkä, että oksettaa muttei tee mieli syödäkkään. Tiedän että onnistun. Läski ei tarvitse ruokaa.

5 kommenttia:

  1. voi pieni, noi on aivan liian vähän. Kauheasti haleja. <3 olen huolissani.

    VastaaPoista
  2. sä et ole läski ja syöt aivan liian vähän :(

    mut kyllä oikeesti voi pakottaa syömään, nimittäin jos liikaa laihdut ni sit voi vaikka pakkohoitomääräyksenki saada... mut joo se nyt ei ehkä ihan vielä tässä vaiheessa oo ajankohtasta. mut kyl silti voisit syödä vähän enemmän :)

    Hali<3

    VastaaPoista
  3. Saisit syödä paljon enemmänkin, kun et sä ole läski :c Paljon voimahalauksia♥

    VastaaPoista
  4. Sä et tosiaan ole läski... haleja ♥

    VastaaPoista
  5. Nii, onneks tänäänki oli jo uus päivä ja onnistuin helposti paastoomaan :) Huomenna kyllä äitillä on vapaapäivä et en voi paastota, mut kyl silti voin syödä vaan vähän.. Ja se että syö vähän ei tarkota että pitäis ahmia!! (Sanoin tän vaa ihan itelleni muistutukseks :D)

    Mut joo kyllä tiedän ettet halua, mutta sanoinpahan vaan että äärimmäisessä tapauksessa kyllä VOI pakottaa toisen syömään.

    Tsemppiä<3

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥