sunnuntai 27. marraskuuta 2011

lunta ja konvehteja

Oon ollut L:n kanssa nyt perjantaista asti eli oon suosiolla pysynyt kaukana bloggerista. Ja ulkona on tollanen myrsky kun ensiviikolla alkaa joulukuu ?? This is not fair...
Mä haluan valkoisen joulukuun.


Koska oon edelleen kipeä päätettiin pitää leffa-ilta kotona. Ei se oikeastaan haittaa... meil oli kivaa ja rauhallista (kun äitikään ei ollut kotona) ja leffaan tai ravintolaan voi mennä milloin vaan ihan muutenkin.
Syömiset sitten perjantaina 830 kcal joista 600 tuli pakaste pitsasta !!huonohuonohuono!!
Lauantaina olin siihen iltaan mennessä syönyt 200 kcal, kanasalaattia ja piltin kunnes leffaa katsoessa söin ainakin 250 grammaa IRTOKARKKEJA voitte vaan kuvitella sen olon ton jälkeen ♥


Normaalisti olisinki varmaan alkanut hakata reisiä, raapinut vatsaa ja purrut käsivarsia, mutta eilen tein jotain tosi outoa...jos toikaan ihan normaalia on... en ihan tiedä mitä mun päässä liikkui vai liikkuiko yhtään mitään ? Menin vähäksi aikaa kylpyhuoneeseen istumaan taputtelin ja silittelin taas valasta muistuttavaa vartaloani ja pyytelin siltä anteeksi, lupasin sen olevan viimeinen kerta, etten satuttaisi sitä enää noin. Ja ehkä se antoi anteeksi. Ja ehkä sanotte että mä olen hullu. Ehkä olen ehkä en, mutta ainakin mulle tuli parempi olo.


Jotain hyötyä tästä kipeenä olemisesta sentään on; vältettiin tänään L:n kanssa mun suvun pikkujoulut! Vihaan  en oikein viihdy sellaisissa miljoonan ihmisen... sukulaisjuhlissa ja L on melkein muakin ujompi jos ympärillä on paljon vieraita ihmisiä (sen äidinkieli ei oo suomi niin jännittää vähän puhumista)
Tänään oon syönyt 385 kcal. Ei enempää kiitos!!
Ja jos mä huomenna olisin edes vähän terveempi ja pääsisin vaikka salille asti...

Toivottavasti teillä on ollut hyvät viikonloput ! :)



3 kommenttia:

  1. Kiitos ihanasta kommentista♥

    Mut ei mun jalat oo ihanat :) Tollaset tyhmät lihaskököt... Haluaisin sellaset nätit ja laihat catwalkmallijalat..

    Se kyllä oikeesti oli thinspaava, vaikkei muuten ehkä ihan niin hyvä ku ois voinu! Innostuin ehkä just sen takia tekee nytki koko viikonlopun aika paljon lihaskuntoo :D

    Kiva et tykkäät tosta ulkoasusta:) Musta tää sun nykyinenki on kyllä tosi ihana, mut onhan aina vaihteluki kivaa (:

    Meillä sataa nyt lunta, mut ei varmaan vielä kannata ilahtua ku kohta sulaa pois kuitenki.. Sä oot kyllä syöny aika vähän et ei nyt kannata masentuu jostain pizzasta tai irtokarkeista :)

    Haleja ja tsmppiä sullekin!♥

    VastaaPoista
  2. Kyllä musta vaan tuntuu, että hurjan monilla on sellaset ihanat jalat.. Munki koulussa kävelee joka päivä vastaan vaikka kuinka monta. Ja sillä mun parhaalla kaverilla, tähtitytöllä, on sellaset. Tosin se on kyllä lyhyt ni ne ei oo ihan niin huomiota herättävät mut laihat kuitenkin :)

    En oo lukenu sitä, se oli yks noista kirjoista jotka oisin halunnu lainata, mutta eipä ollu yhtään kappaletta vapaana. Mutta aion ehdottomasti lukea kun vaan käsiini saan!

    VastaaPoista
  3. Anonyymi1/07/2012

    oon koukussa irtokarkkeihin:(
    oisko sulla ihanalla mitään vinkkiä millä pääsisin täst eroon? sulla on meinaan niin vankka itsekuri!♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥