keskiviikko 30. marraskuuta 2011

stressi

Okei en paastonnut. Päätin sen jo eilen kun hiusshampoo haisi imelältä kirsikalta ja kylpyhuoneen kaakelit näyttivät vihreiltä enkä jaksanut varttiin nousta suihkun lattialta. Ajattelin, että yrittäisin tänään syödä ja saada tän kuumeen nyt ihan ensimmäisenä pois (viikko mennyt ja mittari näyttää vieläkin 38.5) mutta vaikka musta tuntuu, että oon syönyt paljon ja oon ihan kyllänen niin kun lasken tän päivän kalorit niitä onkin vaan 250.
Mä en pysty syömään. 


Äiti toi äsken hymyssä suin pikkusiskolle ja mulle fazerin suklaa-kalenterit... Laskin että jos yhdessä konvehdissa on n. 40 kcal niin viikossa ns. ylimääräsiä kaloreita tulee 280.
280 kaloria viikossa suklaasta onko se paljon, "lihonko mä niinkuin Liisa joka haukkasi väärää kakkua" ? (Saan selvästi vaikutteita Marya Hornbacherista...) EI NYT HALOO milloin musta tuli näin pikkutarkka?? Eilen illalla en saanut unta kun mietin miten omena pitää leikata jos sen haluaa tasaisesti kahteenkymmeneen palaan, sitten kolmeenkymmeneen, neljäänkymmeneen. Mä en pidä tästä.

Joulu stressaa, koulu stressaa, syöminen stressaa, kaikki stressaa. Voisipa aikaa kelata 23. päivään niin että kaikki asiat vaan järjestyisi itsestään...

Ps. hyvää eilistä 2-vuosipäivää L:lle ja mulle! ♥
PPs. kiitos muutama uusi lukija !

6 kommenttia:

  1. Voi olet syönyt aivan liian vähän :/

    Toi kalenteri ei tosiaan ole liikaa :) Ja sitä paitsi ainakin mulla ja Plainylla on samanlaiset :D

    Mä alotin muuten eilen lukee tota Maryaa!

    Myöhästyneet vuosipäiväonnittelut! Paitsi taisin kyllä ehkä onnitella etukäteenki :D Tai ainaki mulla on sellanen mielikuva (:

    VastaaPoista
  2. Oot jo niin syvällä tässä : ( Kunpa näkisit että oot varmasti kaunis ja ihana ja täydellinen just noin. Paljon haleja ja pärjäilemisiä

    VastaaPoista
  3. Anonyymi11/30/2011

    no ei oo mikään ihme jos voimat alkaa loppumaan kun yrittää elää tollasilla ruokamäärillä.

    VastaaPoista
  4. No sehän on niiku ei mitään?! Mä oon taas syöny ihan liikaa ja inhoon itteeni...

    Mut no siis se kirja on selvästi paras noista mitä oon lukenu:) Just se et ku tunnistan siinä jotenki niin paljon itteeni. Se luonne ja perhe ja sillee. Mut oon kyl vast jollain sivul 50 et en viel oikein siit tarinast sillee tiedä.

    Haleja myös♥

    Ps. Mä niin haluaisin olla ku sä.

    VastaaPoista
  5. Yritähän syödä vähän enemmän niin parantuisit! Voimia sulle! :)

    VastaaPoista
  6. Kiitos itselles kommentista♥ Hyvä että söit edes vähän, mutta voisit syödä kyllä enemmänkin, ettei käy huonosti :C Ja kyllä sä saat syödä niitä suklaita tosta joulukalenterista! Mäkin oon katellut kaupasta nimenomaan tota fazerin kalenteria, ja se näyttää niin ihanalta, ne suklaat on varmasti hyvänmakusia.
    Ja onnee hei vuosipäivästä : )

    Halauksia♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥