torstai 1. joulukuuta 2011

keuhkokuume



Lääkäri kuuntelee mun sydäntä kylmällä stetoskoopilla, sellaisella jolla me lapsina turhaan yritettiin löytää elonmerkkejä nallekarhuista. Tosin lääkärin stetoskooppi ei ole vaaleanpunainen.
Se ottaa verikokeen kuivasta sormeenpäästä "Sun veren bakteeriarvo on 117, normaali on alle 3" Saan kahdet antibiotit keuhkokuumeeseen ja sitten johonkin en tiedä ja ajan keuhkokuvauksiin.
L toi mulle "paranemislahjaksi" sellasen pehmeen vaaleenpunasen ISON kylpytakin ♥
Okei... mulla on ehkä vähän vammanen olo. En saa harrastaa liikuntaa ainakaan kahteen viikkoon, syön 4 pilleriä päivässä + vitamiinit = 9 pilleriä päivässä. Ja saan "paranemislahjoja" ja kotitehtäviä sähköpostiin. Ei mulla sentään syöpää oo.

Noniin, oon syönyt nyt seittemään mennessä 260 kaloria (joulukalenteri konvehti, mango-piltti ja kaksi saaristolaisleipäpalaa kalkkunalla) mutta isä paistaa tuolla kanaa niin meen kohta varmaan syömään. Paljon salaattia ja vähän kanaa. Ellei toi sitten oo tunkenut siihen pannulle puolipakettia rasvaa...

Jokatapauksessa hyvää Joulukuuta kaikille !
Ja anteeks... en jaksa nyt ruveta ettimään mitään nättejä kuvia tähän.

7 kommenttia:

  1. Paranemisia! : ) Ja hei oot syönyt niin pikkusen, että ihan hyvällä omatunnolla voit sitä kanaakin ottaa. Lämpimiä haleja että pääsisit pöpöstä eroon <3

    VastaaPoista
  2. Voi pikkunen toivottavasti noi antibiootit nyt sitten auttaa!

    Ja kyl oon kateellinen, oot taaskin syönyt niin kovin vähän... :) Mut en mä kyllä mitenkää kovin ylpee tosta lenkistä oo varsinki ku oon viikon syöny joka päivä keskimäärin yli 2000kcal.. ja joo söin äsken melkein 400kcal..

    VastaaPoista
  3. Voi sua :( koita parantua pian ♥ muistan ku melkein vuos sitte mullaki oli joku keuhkoputkentulehdus ja 40 astetta kuumetta ja menin tyhmä vielä lucia-kulkueeseen kouluun puolkuolleena ilman ääntä laulamaan? olin varmaan 3 viikkoa putkeen kipeenä, älä tee samaa virhettä, vaan koita parantua rauhassa ♥

    VastaaPoista
  4. Ei kuulosta kivalta taudilta.
    Mutta koeta parantua pian <3

    VastaaPoista
  5. Kiitos sulle kommentista♥ Oon ihme kyllä kyenny ottamaan vähän rennommin!
    Voi sua :c muista nyt kumminkin syödä kunnolla, että paranet :-) Paranemis- ja voimahalauksia♥

    VastaaPoista
  6. Kiitos kommentista ♥
    parane pian ♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥