lauantai 17. joulukuuta 2011

lisäksi... tein sen taas

Olin syönyt 540 kaloria, se oli 40 kaloria liikaa joten söin tuhat, sitten tuhatviisisataa.
Viemärin tyhjennys on hyödyllinen taito kun sortuu oksentamaan lavuaariin (säästyy paljolta selittelyltä kun lavuaari ei yhtäkkiä vedäkkään) Oksensin kunnes näin tomaattikeiton verenpunaisen putouksen.
Uunista pienipellillinen pannukakkua, söin kaiken, nopeasti huolella pureskellen ja oksensin suihkussa. Turhankin tuttu mukava tunne, hallinnan tunne, vaikka tämähän on kaikkea muuta kuin hallintaa. Tämä on epäonnistumista ja enemmän kuin vain itsensä huijaamista. En viitsi edes sanoa, että tää olisi viimenen kerta... oon hokenut sitä tarpeeksi ja aina on tullut seuraava.  
Niin ironista, miten juuri päivällä valitin muille ettei oksentaminen ole koskaan oikein ja katsos mistä löydyn itse muutama tunti myöhemmin.


Nyt, paskat jostain 'terveydestä', on ehkä kuitenkin parempi olla syömättä kuin oksentaa. Jouluaattoon asti MAX 500 kcal/pvä.


11 kommenttia:

  1. Hmm no en kyl ymmärrä miks vaa m koska näytät pieneltä! Ja olet laiha ja solisluusi ovat nätit:)

    No ainaki viimeistää uuden vuoden lupaukseks sit laitat kuvia itestäs! :) Kiva et tykkäät mun postauksista♥ Vaik en kyl ihan tajunnu tota liiotellusti-juttuu, mut ehk se ei haittaa jos se karran oli jotain mitä en tee mikä oli hyvä? :D Selkee lause ja sillee...

    Hei mä söin joku 2000kcal jo toisen päivän putkee ja nyt vasta oksensin ja sä oksensit heti ku olit syöny joku 1500 vaik sitä ennen olit syöny miljoona vuotta vaan jotain 500..!

    Mut en oo varma onks sulla sillee, mut mul on joskus käyny niin, että ku oon lukenu et joku muu on ahminu ni sit oon alkanu iteki ahmii ja sit siit seuraa oksentaminen :O Tietysti siihen on ollu joku muuki syy mut jotenki toi on sit lopullisesti saanu sen tapahtumaa..

    Ps. Miksi oksensit lavuaariin..? Ja ei ole parempi olla syömättä kun oksentaa. Anoreksia on oikeesti ihmiselle vaarallisempi ku bulimia, koska bulimiassa sentään saa niitä ravintoaineita, ku jotain kerkee kuitenki imeytyä. Ja niin nyt voisin taas sanoa, että syöt aivan liian vähän, mutta se olisi tekopyhää, koska olen vain kateellinen. Voikun mäkin osaisin syödä noin.

    VastaaPoista
  2. Voi pieni :c älä luovuta. Kaikki varmasti päätyy vielä paremmaksi, kumpa voisit olla oksentelematta :/ sähän syöt sitä paitsi aina ihan hirmu vähän!
    Ja hei toi sun edellisen postauksen kuva, vitsi sä oot varmasti ihan hullun kaunis ja laiha, oon niiin kade! Ja noi sun solisluut on just ihanat♥

    Monta halausta♥

    VastaaPoista
  3. mä niin tiedän miltä toi tuntuu.. itelläni joskuis ihan samanlaisia päiviä :( mm tän aamuset murot ovat vessanpöntössä :( vihaan tätä paskaa.. mutten jaksa tehdä mtn. jaksele <3

    VastaaPoista
  4. Anonyymi12/17/2011

    Voi kiitos ihana♥ ja kyllä mä syön edes jotain, täällä osastolla kyllä huolehditaan siitä! Tyhmä juttu, mutta mun on PAKKO syödä.
    Mun on ihan turhaa sanoa mitään tähän tekstiin, oon niin kateellinen ja kaikkea. Sä oot ihan varmana niin laiha ja kaunis.. ♥
    Koita pärjäillä muru♥

    -OnlyMe
    dontgiveupondreams.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Kiitos kommentista <3
    Oon myös sitä mieltä, että sun ei tarttis oksentaa. Syöt niin vähän muutenkin, ettet todellakaan lihoa jos yhtenö päivänä syöt vähän enemmän.
    Tsemppiä <3 :)

    VastaaPoista
  6. Kehtaat!!

    Mut tajusin mitä tarkotit:) Noin mä sen heti ajattelinki mut en ollu varma :D Mä kyllä aina ajattelen et ois kiva osata kirjottaa sillee hienosti ja taiteellisesti ja kaikkee, mut sit en osaa.. Mut must tuntuu aina et mun postaukset on sit vaa tylsää elämän raportointia ku kirjotan vaa tällee normaalilla kielellä..

    Haha söpö toi sun lavuaarihomma♥ Tai miten sen nyt ottaa.. Ehkä oksentaminen ei kuitenkaa oo mitenkää söpöö...

    Todellaki oon kateellinen, koska sun tulevaisuus on laihempi ku mun.

    VastaaPoista
  7. Kyllä mäki aika usein yritän.. Mut se on just se pointti, että mä YRITÄN, ku sen pitäis tulla luonnostaan...

    Mut ihanaa et tykkäät<3 Mäki tykkään sun blogista aivan älyttömästi! Ja susta ihmisenä myös:)

    Joo tiiän nauroin iteki ekaks ku olin kirjottanu sen et kuin tyhmää, niiku ihan oikeesti ehkä toi ei kuitenkaa oo kovin sulonen asia :D Mut se oli ehkä vaa se mielikuva et oot nii höpsö että oksennat lavuaarii :D

    Miten susta siltä tuntuu? Mähän vaa lihon kokoajan ja ahmin ja ahmin ja ahmin...

    VastaaPoista
  8. Nii mustaki se on tosi sääli ku sä oot just sellanen ihminen, jonka mä haluaisin ihan oikeesti tuntea, oikeessa elämässä♥ Itse asias on pakko nyt kertoo mun ajatusten kulku yhdessä vaiheessa eilen! :D

    Mä ahmin taas eilen ja sit mietin sillee et mä niin haluaisin asua jonkun kanssa, jolla ois syömishäiriö. Ku ois jotenki kiva, et vois elää tätä elämää oikeessa elämässä. Sit mietin, et ku meen opiskelemaa, ni mun kämppiksellä vois olla sh! Ajattelin, kuinka kumpikaa ei eka tietäis, että toisella on, mut sit kumpiki alkais huomaamaan, kuinka blogissa tapahtuu niin paljon samoja asioita ku kämppikselle ja sit yhtä aikaa tajuttais ja se kämppis oisit sä. Hehe sit voitais elää loppuelämä onnellisesti sen pituinen se! Täst tuli ehk vähän sekava ku mun ajatukset on niin nopeita et toi koko tarina meni läpi jossain alle sekunnissa ni kirjottaessa se vähän veny..

    Mut nii, tossa tuliki sitte vastaus, että ahmin siis eilen taas.. Ja hei me ollaan puhuttu tästä, ei silloin pakosti liho, vaikka söiski yli 500kcal. 1500 kalorillaki laihtuu. Sulla on vielä hyvin mahollista, et sit ku sun keho ei enää kestä tota ni voit siirtyä terveellisempää, mut mitä mä oon lukenu ni kaikkialla lukee et ahmimishäiriöstä pääsee vaan ammattiavulla eroo.. Mitä mä en siis aio hakea.

    Paitsi tietysti mun tapauksessa, mähän kyllä varmasti saan joskus lopetettua ahmimisen, varmasti!!

    Mullaki on sama toi et oikeesti välil tuntuu, et kyl mä voisin tähän kuolla, eilenki aattelin et oksentaessa vois hyvin saada jonkun sydänkohtauksen ja sit vaa lyyhistyä siihen omien sisälmysten vieree oottamaan että joku löytäis.. (Tää nyt ei ainakaa ollu söpöä tai sulosta!! :D) Mut sit en mä haluais vielä kuolla. En varsinkaan tän näkösenä.

    VastaaPoista
  9. heh, en oo pitkään aikaan kommentoinut. Hei, toi 540 kcal on tosi vähän, voimia (:
    käytkö muuten lukiota? (=

    VastaaPoista
  10. Ihana(n pitkä) kommentti♥

    No siis se musta oli säälittävää et juoksin lähemmäks kolmea ku kahta tuntia ja siihen suhteutettuna siis 1100kcal on tooosi vähän..

    Haha no joo ollaan kyllä aina oltu semmonen urheilijaperhe, mut nykyää mua kyllä ärsyttää ku äitin mielestä pitää aina olla jotku päiväkahvit, jolloin pitää syödä mustikkapiirakkaa ja keksejä jne.. Et se nyt ei oo kovin terveellistä. Mut sit taas kasviksii syödää kyl ihan sikana :) Isin perhe sit taas on vähän erilainen, tai siis siellä just syödää koko ajan kaikkee sisäfileepihvei voissa paistettuna jne.. Mut kyllä neki jonkun verran urheilee :D

    Millanen perhe sulla sitten on? :) Eiks se sit oo laiha? :D

    Mäki hymyilen aina ku luen sun kommentteja, paitsi tossa lopussa kyl hyyty mun hymy ku aloit puhuu tosta ahmimisesta.. :/

    Mut joo just tota mäki aattelin siinä syömishäiriöisen kanssa asumisessa :) Mut nii en kyl haluis asuu sellasen tosi pahan anorektikon kanssa, jolla ois hirvee ruokafobia ku se vois olla jo aika outoo :D

    Se pointti kyl on just et en osaa lopettaa ahmimista! Ku enhän mä nyt halua ahmia et mielelläni pääsisin siitä eroo..

    VastaaPoista
  11. älä rakas pikkunen oksenna :( ♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥