perjantai 16. joulukuuta 2011

ruma raivo

Ihan ensiksi päivän merkittävin liikunta suoritus tuli siitä kun juoksin 2 tuntia ympäri kaupunkia sovittelemassa talvitakkeja ja törmäsin ongelmaan; melkein kaikki S-koot on liian lyhyitä hihoista, mutta M-koot joissa hihat olisi sopivat on sitten muuten ihan liian löysiä säkkejä. Palelen näköjään vielä pari päivää tossa villakangastakissa...
Laitan tähän alle nyt yhden kuvan joka selventää (kai) otsikkoa ja muutakin. Mua nimittäin alkoi tänään ärsyttämään äärettömästi kun en himoitse mitään muita luita niin paljon kuin soliksia ♥  ja joillain ihmisillä (oli sitten lihava tai laiha) ne on luonnostaan pinnassa, kauniisti kaartuvina, pieninä. Mun solisluut jotka hädin tuskin näkyy on isot, rumat möhkäleet paksun nahkan alla. Ne ei ollut kauniit tai ohuet silloin kun painoin 50 kg ne ei ole kauniit nytkään, ne ei tule koskaan olemaan. Ja se on epäreilua.

älkää välittäkö surkeasta kännykkä laadusta tai mun nakkisormista...
Ja siis tässä kuvassa oon ihan normaalisti, enkä mitenkään väännä noita esille.

Kello on nyt puoli 8. Oon syönyt taas vähän (liian vähän ja olen siitä liian tyytyväinen) 330 kcal.
Mun ei niin yhtään tekisi mieli enää mitään, ei ole vähääkään nälkä. Lupasin kuitenkin ittelleni ja Iralle raahata lihavan perseeni aamulla salille, ja totuus on etten yksinkertasesti jaksa treenata kunnolla jos en tänään syö tarpeeksi.
Mä taidan alitajuisesti jättää syömisiä illalle.
Tänäänkin kuuteen mennessä olin syönyt 150 kaloria, mutta äidin mieliksi kokosin ittelleni 200 kalorin tonnikalasalaatin. En tiedä pitäisikö ruokaa muka jotenkin vihata? On mulla sekin vaihe ollut kun kaikki ruoka oli vihollista ja pahaa ja likaista. Mutta ei enää. Osa syy että jätän syömiset niin myöhälle on tietenkin, että pelkään äidin tekevän jotain sopimatonta ruokaa jota mun täytyisi syödä ja kun päivällä syön mahdollisimman vähän niin se ei sitten kuitenkaan nostaisi päivän kaloreita liikaa... mutta myös sen takia, että 1. Päivän vaikeimpia ja ihanimpia päätöksiä on aina mitä söisin. Haluan aina pitkittää sitä päätöstä, laskella kaloreita rauhassa ja kilpailla jogurtin ja raejuuston välillä 2. sen jälkeen kun oon syönyt mulle tulee jotenkin vähän surullinen olo siitä että nyt sitten en voi enää syödä. Kuulostaa varmaan hassulta, mutta niin se vain on...



 Ps. Sanokaa onko mun postaukset jotenkin tylsiä, samallaisia päivästä toiseen tai jotenkin muuten pielessä ? Pitäisikö jotain muuttaa tms ?

6 kommenttia:

  1. No hyvä jos ei ollu tylsä:)

    Hehe meki tehtiin just äsken se piparitaikina ja söin sitä jo liiiikaaaa... Mut aattelin et ihan sama, en syö sit niitä valmiita pipareita ku muutaman sen jälkee ku ne on just otettu uunista ni ei tää oo niin vakavaa. Ja me onneks tehtii tota taikinaa tosi vähän, ni en voi syödä ku korkeentaa joku 100g yhteensä taikinana tai sit on jo tyylii puolet hävinny :D Muista hei kuitenki et tää on vaan kerran vuodessa ja on aika tosi epätodennäköstä, että sä sitä noin paljon söisit ku mihin mä noi kalorit sanoin, kun esim. yhessä keskikokosessa piparissa on kuitenki vaa 24kcal. Ota nyt vaan rennosti:)

    Me ollaan menossa Kap Verdelle:) Oon mä siitä kyllä aika monta kertaa sillee jossain sivulauseessa postauksissa maininnu mut ehkä sä oot vaan onnistunu suodattaa ne kaikki :D

    Kiitos ihanasta kommentista♥

    VastaaPoista
  2. Anonyymi12/16/2011

    sun postaukset on kivoi ja mukavii, voisit ehkä laittaa enemmän kuvii itsestäs ja ehkä kuvata myös syömisiä? hyvää joulun odotusta<3

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: kiitos ja samoin♥
    En varmaan kauheasti laita ittestäni kuvia jatkossakaan kun pelkään henkilöllisyyden puolesta ja muutenkin, nolottaa.
    Tarkotatko että kertoisin esim että olen syönyt jogurtin ja omenan ja...jne vai siis valokuvia? Anteeksi kun oon tyhmä :'D

    VastaaPoista
  4. Mä unohin jotenki kommentoida tähän tekstii liittyen vaik luin kyl tän :D

    Taas todistan no-lifeuteni ku alotin tän kommentin kirjottamisen kun sun kommentista oli aikaa 0min...

    Mut mulla on ain just toi sama et xs vaatteissa on lyhyet hihat ja sit s on sellasia telttoja muuten..

    Toi solisluujuttu on kyllä vaan sun pään sisässä! Tai siis musta ne ei kyllä oo rumat möhkäleet.. Herran jumala sä näytät kauniilta ja oot laiha! En tajunnu eka et toi olit sä ku toi näytti vaan täydelliseltä thinspokuvalta! Oon vieläki kyl sillee et tajusinkohan oikein, etkai sä voi olla tossa?

    Nii ja toi toinenki kuva on ihana<3

    Sun postaukset on just täydellisiä, en muuttais mitää paitsi tietysti kuvia susta ois kiva:) Ja nii laita vaik tollasii niiku mulla ni ei niist voi tunnistaa? Sanohan samalla mitä mieltä oot mun postauksista tai mitä muuttaisit? :)

    Ps. Arvaa mitä oon selaillu koko illan paparazzin sivuja ja katellu become a model -lomaketta :D Ehkä mä viel joskus uskallan..

    Mut nii ootko säki oksentanu vai..? :/

    VastaaPoista
  5. OOOT VARMASTI TAUTTOMANN KAUNIS !!! noi huulet <3

    VastaaPoista
  6. kyllä sunkin luut näkyy ♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥