maanantai 12. joulukuuta 2011

enkä saa enkä halua enkä pysty

"Ja jos sä laihdut tosta vielä ni voit olla varma että 100 aikuista puuttuu asiaan."
"Voi herranjumala mä en oo edes alipainonen! Ja syön ihan normaalisti."
"Älä valehtele."
Taas vaihteeksi käydään tätä keskustelua ja kun multa kysytään mitä olet syönyt aivot alkavat paniikissa käydä läpi keittiön kaappeja, mitä siellä voisi ehkä mahdollisesti olla. Tää on tosi epäreilua. Mä vannon, että oon täysin terveessä painossa. Sellasessa, että mulla on varaa laihduttaa vielä vaikka 10 kiloa, enemmänkin ja sitten joidenkin (äidin) pitää puuttua tähän, tulla suurentelemaan pikkupikkuasioita, pilata kaikki. Mutta mä olen valmis taistelemaan tän puolesta kunnes kuolema meidät erottaa. Mitä ?

En saanut syödä sipulikeittoa vaan jouduin ottamaan ite tekemääni kermalohta ja kasviksia jotka hymyillen paistoin rasvassa ajatellen, että nyt en ainakaan voi koskea näihin, antaa noiden vaan mussuttaa tyytyväisenä. 
Tänään siis 375 kcal... vaikka nekin taisi tulla ulos.
Kulutettu lenkillä -210 kcal
(mulla olis vielä viikko liikuntakieltoa mutta who cares)



Eilen illalla tapahtu jotain aika outoa. Jostain syystä mun elimistö on päättänyt ruveta hankalaks vaikken oo vielä lähelläkään tavotteita ja se mua vähän huolestuttaakin... mitä sitten kun oon 10 kiloa laihempi, mitä se sitten sanoo? 
Oksensin kaiken päivällä syömäni, vahingossa, sormia käyttämättä. Epämääräistä sotkua vaalealla parketilla. Äiti ravaa huoneeseen ja mä hajoan ja olen surkeampi kuin haluaisin kenenkään näkevän, itken etten tiedä miksi niin kävi. Miksen mä ole vahvempi ? Mitä pelleilyä tää tämmönen nyt yhtäkkiä on olevinaan ??
Vielä järjettömämpää tästä tekee sen, että eilenhän mä söin ihan paljon. Ja taidankin olla itse se joka suurentelee asioita.


Yöllä en saanut unta. Selasin puhelimen osoitekirjaa edestakaisin itkukurkussa ja mietin kenelle voisin soittaa keskellä yötä, kertoa miten huono mun on olla, että mä taidan vähän pelätä. Ei ketään. En voi hertättää ketään ja huolestuttaa turhaan, koska eihän tässä nyt oikeastaan oo mitään mistä huolestua. Oon vaan itsesäälissä kieriskelevä idiootti ja kaikki on mun omaa syytä.
Nukahdin kolmelta jouluvalojen himmeässä loisteessa.

Nyt vähän aikaa sitten söin ruisleivän kalkkunaleikkeellä ja kurkulla(80 kcal)ja yritän kohta pian päästä lähtemään kouluun. Ajattelin, että no menen toiselle tunnille... no kolmannelle ja nyt kello tulee 11 ja taidankin mennä vasta neljännelle. Iltapäivällä mun on tarkotus nähdä paria kaveria, mennä salille, en vielä tiedä jaksanko kumpaakaan.

4 kommenttia:

  1. Et pyöriskele itsesäälissä, vaan alay vihdoin ja viimein säkin huomata, ettet olekaan ihan okei. Ja ihmiset, keskellä yötäkin herätetyt ihmiset, on varmasti onnellisia kun käännyt niiden puoleen. Mä ainakin olisin.
    Paljon halauksia ja voimia ♥
    Niin ja kiitos kommentistasi ♥

    VastaaPoista
  2. No joo mä tiedän sen tunteen vähän liiankin hyvin...

    Sä kyllä syöt niin hirmuisen vähän, että en yhtään ihmettele kuinka sun läheiset siihen puuttuu.. Mut joo mä toivon, että sä löydät tai keksit jonkun, jolle sä voit puhua kun todellakin sitä tarvit. Sulla on nyt niin vaikeeta, et sun ei pitäis joutua vatvomaan näitä asioita yksin. :/

    Voimia♥

    Ps. Olet tärkeä ja ihana:)

    VastaaPoista
  3. En ihmettele yhtään miks ihmiset sun ympärillä huolestuu ): syöt niin kamalan vähän, eikä tää teksti vaikuta siltä että oot ihan okei. Näkisitpä sen itsekkin, ja pyytäisit apua ennen kun on ihan liian myöhäistä. Paljon haleja <3

    VastaaPoista
  4. Kiiitos paljonpaljon kommentista♥
    Ja voi, mä alan tosissaan huolestua susta :c et sä ole mikään itsesäälissä kieriskelevä idiootti. Älä väheksy itseäsi tai omia tunteitasi. Kumpa osaisit kertoa jollekin pahasta olostasi, sun täytyisi saada apua!
    Olet ihana, älä unohda!

    Voimahalauksia ♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥