torstai 8. joulukuuta 2011

vajoa syvälle, syvemmälle

Eilen ja tänään 450 kcal. Se tuntuu liian paljolta, vaikka järkevästi ajateltuna sehän on ihan melkein lähes tavallaan sopivasti.
Ulkona sataa valkoista paskaa. Ei lunta, paskaa. Ja se kuvaa mielialaani mitä parhaiten.
Kavereiden ensireaktio koulussa "Herranjestas! Ootko sä syönyt mitään" ja Joutsenen läpitunkeva tuijotus kun Sam ja Lisa tökkivät mun vatsaa "Minne se on kadonnut" (miksi ne niin sanoi... ihanku mun vatsa olisi joku suurikin ystävä. Vatsa, ei se minnekkään ole kadonnut) naurua. Mä vain hymisen ettei kipeenä oikein maistu ruoka. Ruokalassa otan vain vettä ja ruokalusikallisen raejuustoa. Kaverit valittavat vieressä ja mä olen alasti umpikujassa, pulassa.
"En mä ikinä syö näin aikasin" "Milloin sä sitte syöt?" "Kotona..." vaihdan puheenaiheen koulujuttuihin.


Haluan varmasti vajota maan alle jos mun luokkalaiset alkaa puhumaan mun selän takana jotain mun syömisistä tai ylipäänsä ajattelee sitä, kiinnittää mitään huomiota. Mä en pystyisi katsomaan niitä silmiin, keittiö-tunneista tulisi yhtä kiusallista helvettiä. On mulla pari kaveria jotka tietää, mutta ne on kaukaa koulun ulkopuolelta. Riku tietää tän blogin osoitteen vaikka tuskin (toivottavasti... hei vaan siellä) se tätä mitenkään kovin aktiivisesti seuraa ja V:n kanssahan me melkein joka päivä kerrotaan toisillemme mitä ollaan syöty, tsempataan toisiamme, haudotaan hiljaa joukkoitsemurhaa. Sitä se on ollut alusta asti enkä mä rehellisesti usko, että ilman V:tä olisin näin... hyvä tässä. Syytänkö ? En todellakaan. Kiitän, vaikka loppujen lopuksihan kaikki on itsestään kiinni, omista päätöksistä, omasta itsekurista ja omasta tahdosta.


Tulipa outo postaus... mietin että mitä mä selittelen tässä.
Jokatapauksessa huomenna L:n kanssa shoppailemaan, mun täytyy ostaa kokoa pienemmät farkut... thittidiii!! ja uusi talvitakki. Mennään ehkä illalla elokuviin katsomaan paranormal activity 3 (viimein)
Niiiinja HUOM sitähän mun piti vielä sanoa että tää blogi täyttää ihan kohta (vuoden vaihteessa) vuoden ja musta olisi kiva tehä joku erikoispostaus sen kunniaksi! Siis jos on kiinnostusta voitte vaikka ehdottaa, mulla tulee ittelle mieleen lähinnä valokuvapostaus tms ? 
Ja tätä ulkoasua on varmaan pakko vaihtaa.

6 kommenttia:

  1. Voi olet syönyt tosi vähän!

    ...Eli sopivasti tähän maailmaan... Sulla on kyllä vaan niin hyvä itsekuri ku et ikinä ahmi :O

    Toi ois kyllä kauheeta jos ihmiset alkais selän takana puhuu. Muaki jo pelottaa et mitä jos joku huomaa? Ei ne saa huomata ku en oo edes saavuttanu mitään vielä!

    Hali♥

    VastaaPoista
  2. Voi, älä kuihduta itseäsi pois, ethän? :<
    Ja tee vaikka joku valokuvapostaus tai postaus asioista mistä pidät tai jotain :-)

    HALEJA♥ anteeksi kun en osaa kommentoida mitään järkevämpää...

    VastaaPoista
  3. 450kcal on tosi vähän, se ei tosiaan ole liikaa! Toi on kamalaa, jos kaverit alkaa puhumaan selän takana, tai ylipäätään miten vaan sun syömisistä... Niille joutuu aina keksimään miljoonia selityksiä, ja toivomaan että ne uskoo.

    Haleja ♥

    VastaaPoista
  4. Sä vain onnistut ja onnistut - luoja osaispa itsekin. Käy kateeks sun rautaista itsekuria!

    VastaaPoista
  5. 450 kcal on tosi tosi vähän! Eikä ihmekkään että sun kaverit alkaa ihmettelemään ja epäilemään ): Tuntuu tekopyhältä sanoa näin kun itse tavoittelen ihan samaa, mutta kunpa sinäkin oppisit pitämään itsestäs juuri tuollaisena. Oot niin pienen pikkuruinen! Ja kukaan muu, kuin sinä, ei välitä siitä kuinka pieni olet. Ihmiset vaan huolestuu : (( Haleja ja tsemppiä <3

    VastaaPoista
  6. Noi kalorit on niin pienet. Pysy vahvana ja syö vähän enemmän välillä edes, ettet ihan kupsahda.

    Kiitos kommentista kaunotar, ja voimia ♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥