sunnuntai 11. joulukuuta 2011

ei leikitä täydellistä

Se siitä mun rautasesta itsekurista, ylpeyden aiheesta. Se siitä helvetti. Mua hävettää niin paljon, mä olen surkea, musta ei oo tänään yhtään mihinkään. Miten mä saatan, miksi mä olen ällöttävä, paskat ihan kaikesta ihan oikeesti !! Mietin tässä huomaako kukaan jos hiivin puoli kolmelta yöllä kylpyhuoneeseen oksentamaan, pystynkö oksentamaan ikkunasta sotkematta, alkaako huone haista jos oksennan muovipussiin ja vien aamulla ulos. Vai onko se turhaa koska oon jo myöhässä. En oksenna, makaan tässä ja annan läskin kerääntyä reisiin, vatsaan, selkään, leuan alle, pohkeisiin, käsivarsiin, perseeseen, poskiin. Oksettaa, en oksenna. enenen.



Ensinäkin eilen söin jo +600 kaloria koska olin L:n kanssa (selityksiä). Ja ostin muuten farkut kokoa 36 jotka oli mulle viime sovitus kerralla liian pienet ja nyt kun ne oli mulla tänään päällä jouduin kokoajan vetämään ylöspäin ja mietin että olisiko sittekin pitänyt ottaa 34, mutta oon sen verran pitkä että ne ois saattanu olla sitte liian lyhyet lahkeista... Join leffassa vaan pepsimaxia (paranormal activity 3 muka pelottava?) mutta kotona söin jonkun kuivan ällöttävän kroisantin ja hyi että paljo siinäkin on kaloreita ??
Tänään............. alkoi ihan hyvin. Kevyt jogurttia, sipulikeittoa. Lähdettiin L:n kanssa sitten keskustaan. Juustopatonki, pähkinöitä. Iran ja E:n kanssa katsomassa Breaking Down 1, karkkia, karjalanpiirakkaa, viinirypäleitä. (se leffa oli muuten ihan älyttömän hyvä ja munkin on pakko sanoa että siinä vaiheessa kun Bella makasi sängyssä luurangonlaihana mua suututti kamalasti tyhjä karkkipussi penkin alla) Tulin kotiin. Isä istui keittiössä kaljatölkki kädessä. Pitsaa, 2 lihapullaa. Jotenkin mä jossain vaiheessa ajattelin että ihan hyvä jos yhtenä päivänä syön normaalisti..tai vähän enemmän (en oikeesti kyllä oo edes varma mikä on normaalisti) koska mulla on ollu nivelkipuja, palelua, välillä silmissä sumenee ja tulee kamalan huono-olo, väsyttää ja kiukuttaa ja tietenkin mä syytän aliravitsemusta.
Ja okei toi määrä ei ehkä kuulosta niiiiiiiiin pahalta miltä se tuntuu, mutta mä en todellakaan uskalla laskea kaloreita. hyihyihyi. Nyt 3 päivää pelkkää sipulikeittoa, ihan sama mitä kukakin jaksaa valittaa. Vain sipulikeittoa, mä vannon.



Riitelin L:n kin kanssa tänään koska en osannut pitää suutani kiinni vaan piikittelin sitä kaikesta 
"Etkö sä voi ees yrittää ettiä uutta tyttöystävää, Kato eiks toiki oo kaunis, Milloin sä kyllästyt muhun" "En ikinä."
Mä haluaisin, että se olis mulle edes vähän huonompi. Tekis mulle jotain pahaa. Vitsi kuulostan sekopäältä, mutta en ansaitse mitään noin hyvää. En mitään hyvää. Ja joku tollanen täydellinen ihminen ku L ansaitsee vaan parasta ja... voi paska.

En osaa enkä jaksa kirjottaa nyt mitään tekotaidepaskaa, ihme kaunistelua joten kirjotan vaan suoraan päästä rumaa tekstiä, yhtä rumaa kuin kirjoittaja. Kello tulee 03.00. Anteeksi. Ketään en kuitenkaan pakota lukemaan näitä niin oikeastaan ihan sama, mutta anteeksi kuitenkin.

3 kommenttia:

  1. Oli se vihkon tekeminen sen verran kivaa puuhaa, että suosittelen kokeilemaan :) Ja nii kyllä sun itsekuri nyt kuitenki parempi on ku mun..

    Ja et kyllä kuole tohon jos söit yhtenä päivänä vähän reilummin, varsinki ku mä syön usein paaljon enemmän ja ainakin tiettävästi olen vielä hengissä:) Hauskaa et sullaki on noin et just aliravitsemus on muka syynä kaikkeen :) (Vaikkakin sulla se nyt ehkä voi oikeestiki olla.. mut anyways)

    Hali♥

    VastaaPoista
  2. 600 kaloria niin supervähän pieni hyvä! Voi sinua.
    Ja kiitos kommentista, näteistä sanoistasi. Olet ihana ♥

    VastaaPoista
  3. Kiitos paljon kommentista♥
    Tyttörakas, sä et TODELLAKAAN ole syönyt liikaa :( hyvä että söit jotain, ettet kaadu pian kuolleena maahan. Sun täytyy syödä. Syöminen ei tee susta epäonnistunutta tai kamalaa. Tiedän, että se tuntuu siltä, mutta ihan totta, sä olet ihana ihminen vaikka sösit joka päivä tuon verran!
    Sä et ole ruma eikä ole sun tekstikään.

    Sata voimahalausta♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥