tiistai 20. joulukuuta 2011

Joulusta tuleekin hyvä

Eilen: 345 kcal
Tänään tuplamäärä: 640.
Tää päivä on niin loistava esimerkki siitä kun aiemmin selitin miksi yritän päivällä syödä vain vähän. Äiti oli tehnyt spagettia ja jauheliha-kastiketta ja vaikka yritin ottaa mahdollisimman pienen, mutta silti mahdollisimman normaalin näköisen annoksen... Kaloreita tuli lähemmäs 400.
Vihaan just tollasia kamalia kotiruokia joista tulee aina satoja kaloreita ihan pikkumääristä.


Mutta nyt oon kuitenkin ihmeen hyvällä tuulella ja valmiina jouluun!
Ostin laksat (otin eilen illalla muutaman kokeiluksi, mutta ne alkoi toimia vasta tänään ton spagetin jälkeen... sinäänsä ymmärrettävää että jos vatsa on tyhjä niin nojoo tiedättehän) L:lle mulla on nyt superkiva lahja, vaikka siihen meni yhteensä melkein 100 euroa niin kyllä se on sen arvonenkin... ainakin mun mielestä. Ja oon suunnitellut kaikki jutut mitä leivon vielä ja tarkistanut jouluruokien kalorit valmiiksi netistä ja ostanut ittelleni toisenkin hienon joululahjan (kesäpaidan...) >>

thittidii, näyttää tässä kuvassa ihan... hirveeltä ja väärän väriseltä, mutta päällä ihana ja toi on sellanen että solmitaan navan kohdilta eli en todellakaan voi käyttää sitä jos oon tän kokonen!!!

Huomenna on vaan joulujuhla, sen jälkeen käyn salilla ja tuun kotiin polttelemaan kynttilöitä, kuuntelemaan joululauluja ja maalaamaan mummon taulun valmiiksi !

Ps. Oon muuten miettinyt niin kauan että ois kiva kirjottaa sellasta life-style -blogia... siis kaikesta muusta kun sh:sta. Sellaista johon voisi huoletta laittaa kuvia ja muuta (: Mutta ehkä se jää vaan haaveeksi, oon niin kiintynyt tähän.

7 kommenttia:

  1. Voithan sä aina pitää sekä tätä että sitä haaveilemaasi life-style-blogia. Täältä ainakin löytyis yks kiinnostunut lukija sellaisellekin. :)

    VastaaPoista
  2. Joo no aika usein ne jutut, mitä ahmin on just niitä terveellisiä juttuja. Ruisleipää, kasviksia, jogurttia, marjoja, hedelmiä. Mutta kun niissäkin pitäis pysyä kohtuudessa.. Tietysti joskus ahmin myös suklaata tai jäätelöä, mut useammin just ruisleipää.

    Ja nyt toi mun ahmimisputki on kyllä onneks taas loppunu, et nyt on taas vähän toiveikkaampi olo:) Ainaki siihen asti, kunnes sitten sorrun taas..

    No joo en mä tiedä, kai pitäis yrittää pitää hauskaa, mutta kun en vaan pääse yli siitä, kuinka turhat on yhden keskellä päivää juodun drinkin kalorit... :( Syömisestä kyllä onneksi selviän tarpeeksi pienillä (mielenrauhan suhteen) kaloreilla:)Järkyttävää, miten hyödyllistä on kattoa kalorit etukätee kun melkein kaikessa on yli 1000 kaloria, joissain yli kakstuhattaki.. :O

    Olet taas syönyt hurjan vähän, mä oon syöny tuhat enemmän ja oon vielä ihan tyytyväinen :D Mitä laksoja sä ostit? Mä en oo ikin ostanu nimittäin! Mä mietin tässä kokoajan et kuinka paljon ostaisin alleja sieltä lomalta ku ne on niin sikakalliita...

    Mitäs ostit L:lle? :) Jos siis saan udella!:)

    Mä aattelin joskus et lifestyle-blogi ois kiva, mut niitä on niin miljoonia et ei kukaan haluais varmasti lukea mun ja sitä paitsi mun elämä on just tätä, mitä blogiini kirjotan et en mä sit tiiä mitä mä siihen sit ees kirjottaisin :D

    Sullekin halit♥

    VastaaPoista
  3. sellanen blogi sais mustakin lukijan :) ja toi paita näyttää kivalta, se on sun päällä jo nyt ihana ihan varmasti. ja kotiruuat on kyllä kamalia...... HALEJA ♥

    VastaaPoista
  4. Joo kyllä mäkin nyt oon varma etten ahmi ennen joulua :) Mä aika hyvin aina tiedän sen tunteen ku ahmiminen alkaa.. Sit se on just kamalaa ku on sillee et tiiän et ahmin kohta - äläahmiäläahmiäläahmi ja sit kuitenki ahmin... Mut pikkuhiljaa mä kyllä pääsen tästä eroon :) En ehkä nyt vielä kerralla - varmasti vielä joskus sorrun ahmimaan, mutta kyllä suunta on kokoajan parempaan päin! :)

    Ja mun ON pakko ottaa se drinkki. Niin meidän kaveripiirissä toimitaan.. Ainoo ois et jos onnistuisin jotenki jossain välissä kaatamaan sen lavuaarii, mut se on kyllä vaikeeta ku on kolme ihmistä vieressä.. Silloin ku ne on kännissä ni oon onnistunuki, mut nyt on vähän eri tilanne.. :D Ja nii kyllä ne vähän ihmettelis jos valittaisin tollasta, ku oon jo aikasemminki sanonu noin ja sillee.. Ja sit musta on tullu vähän pelokas ku tähtityttö sano joskus, että mä syön kouluruokalassa aina vähiten, vaikka musta mä syön paljon...

    Hei miten sä voit olla epätyytyväinen 600??? Siis ku toihan on ihan sellanen lukema, että pitkään syötynä ei edes pysy hengissä..! Oon vähän huolissani susta :( Ei siis sillä, että ite en ois tosi ilonen aina alhaisista kalorimääristä ja pettyny suurista, mutta kun mulla se pettynyksen raja on aika paljon korkeemmalla ku sulla!

    Mutta ne allithan siis vaikuttaa silleen, että syödystä rasvasta kaikki ei imeydy. Et niistä on hyötyä, jos ruokavaliossa on vähänkään rasvaa. Mut mä ostan noita siis sen takia, että tulee vähän huojentuneempi olo niistä tilanteista, kun on pakko syödä paljon. Esim just jouluruuat, sit vanhojenpäivä jne.

    Vähä söpö toi lahja, mäki haluaisin vaan ostaa joululahjoja, mut mulla ei oo ketään kelle ostaa! :D

    Ps. Mua kyllä kiinnostaa ihan kaikki, mitä tänne laitat! :)

    VastaaPoista
  5. Säki oot taas tosi ihana<3 Toi kommentti oli jotenki niin lämmin ja sydämellinen et alko hymyilyttää :)

    Mä en kyllä muista tota kuvaa! Mut aivan ihana ja niin totta! Haluisin laittaa ton taustakuvaks mut en voi ku en oikein keksi kauheen hyvää selitystä sit ku äiti tai kaverit näkis ton :D Mutta nii arvaa äsken olin sillee et voisinpa ottaa sellasen pienen ruisnepparin, joita äiti osti, siinähän on vaan 30kcal! Nousin jo ylös sohvalta, mut sit olin sillee et heeetkinen, miksi?? Mulla ei ole yhtään nälkä ja mä en hyödy sen syömisestä mitään! Ja huomenna kuitenki JOUDUN syömään noita juttuja ni miks tänää vapaaehtosesti söisin??

    Eli mä ihan oikeesti saan kyllä mun ajatusmaailmaa muutettua kunhan vaan oon tarpeeks kärsivällinen :) Ja muistan kattoa tota kuvaa tarpeeks usein!

    Mut nii en mä aamulla aatellu syödä mitään, mut sit tosiaan se drinkki plus max 600kcal ravintolassa ja ehkä iltapala ni ei se kyllä oo kuitenkaa liikaa, kyllä selviän :) Mut mullaki on vaa jotenki sellanen olo, et ku syön noi ni painan heti varmasti joku 55 kiloa...

    Joo varmaan sekotat johonki toisee :) Ku noissa se pointti on just se, et ne estää rasvaa imeytymästä. Ja nii ne on siis oikeesti ihan älyttömän kalliita, siinä pienemmässä paketissa maksaa n. euron yks kapseli!!

    VastaaPoista
  6. semmonen lifestyle blogi olis tosi magee!:)
    ja joo kotiruuat on petollisii mut niin hyviä<3
    ja kiitos kommentistasi oikeasti kiitos<3

    VastaaPoista
  7. Oon joku reilu 155 senttiä, eli ei pääse kyllä pää kattoja hipomaan. :D

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥