maanantai 28. marraskuuta 2011

vihdoinkin sä tajuat -



Nautin siitä miten istun kolmeen peittoon ja villapuseroon kääriytyneenä jouluvalojen valaisemassa huoneessani ja vetelen katkoviivoja ruokapäiväkirjan tyhjille riveille. Aamulla ei mitään. Päivällä ei mitään. Iltapäivällä ei mitään... Äiti tulee kysymään mitä mä haluan kaupasta "hmm tomaattikeittoa." "Et sä voi syödä pelkkää tomaattikeittoa..." se mumisee kyllästyneenä ja lähtee. Kaupasta se soittaa ettei siellä ole kuin Violan tomaattivuohenjuusto-keittoa "Ei sitä... tuo raejuustoa." Äiti tuo ja mä vedän ylpeänä illankin kohdalle vinon katkoviivan sekoitellen haaleaa piparminttuteetä jonka jätän jokakerta juomatta.


Mulla ei ole nälkä, mulla on melkein hyvä olo lukuunottamatta nenässä vieläkin leijailevaa yskänlääkkeen hajua ja pään vihlomista. Lääkäri
(joka muuten puhui mulle kuin pikkulapselle ensimmäisellä neuvola-käynnillään...) määräsi sairaslomaa torstaihin asti ja mä suunnittelin 'neste'-paastoa torstaihin asti.
Joulukuun ensimmäiseen päivään asti.


- en mä itteäni tappaa aio.

8 kommenttia:

  1. Hauskaa, meil on aika samanlaiset suunnitelmat! Mäki aion paastota torstaihin asti paitsi et koulus pitää syödä.. Ja tänää kyl epäonnistuin..

    Ja hei you are something beautiful♥

    VastaaPoista
  2. Hehe mäki lainasin sen tänää :D Ja itseasiassa samalla reissulla ku kävin flunssan takii lääkärissä! :D

    VastaaPoista
  3. Kiitos, oot ihana♥ Mut joo kyl mä yleensä oonki nauttinu lomilla, mut nyt vähän masentaa ku painan näin paljon enemmän ku vielä pari päivää sitte. Mut jos nyt onnistun paastoilee ni sit kyllä pystyn nauttimaan...vaan että pääsen sitten takaisin näihin lukemiin!:D

    Koitan parantua, koitahan säkin :)

    VastaaPoista
  4. Ethän kuihduta itseäsi?
    Halauksia♥

    VastaaPoista
  5. Vaikka mä söisin vähemmän tai joskus enemmänkin, paino nousee silti.
    Mitähän mä teen väärin...

    VastaaPoista
  6. Kiitos kommentista ja halauksia takaisin paljon♥ muistan kyllä syödä, muistathan säkin?

    VastaaPoista
  7. Tiedän tunteen...mutta sä saatkin syödä :)♥

    VastaaPoista
  8. Voi herranjestas sun täytyy rakas pieni syödä :( Kiitos ihanista kommenteista ♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥