keskiviikko 23. marraskuuta 2011

kuka ongelmalasta sitten rakastaisi

Nolottaa. Eilisen oksentelun jälkeen kurkussa pistelee miljoonat nuppineulat ja yskittää (miksi?) kokoajan. Todellakin viimeinen kerta!

Tänään on muuten ollut ihan hyvä olla. 
Unohdin vain kännykän kauppaan...taas, mutta ainakin ruokailut mennyt kohtuullisesti. Ilman äitiä olisin syönyt ehkä vähän vähemmän (sattuu niellä mutten mä siitä sille voinut sanoa) mutta tälle päivälle siis yhteensä 440 kcal. Ei liikuntaa, yritin vain kulkea bussilla mahdollisimman vähän ja kävellä paikasta toiseen.

tahdon tahdon tahdon...

Mulla ja L:llä on ensiviikon tiistaina vuosipäivä
(2 vuotta tulee täyteen!?) ja se haluaa viedä mut viikonloppuna syömään ja elokuviin tai jotain sellaista me puhuttiin. Oikeastaan odotan sitä ihan innolla. Leffassa voin juoda pepsimaxia ja jos en kokopäivänä syö muuta niin enköhän mä siitä ravintolastakin jotenkuten selviä. L:n seurassa mua ei muutenkaan ahdista syöminen niin paljon kuin vaikka yksin tai kavereiden kanssa.
Sen seurassa kaikki tuntuu nykyään ehkä jotenkin ihan vähän helpommalta, yksinkertaisemmalta.


Sitä en vain vieläkään tajua, miksi se on mun kanssa ? Vaikka se tietää ehkä paremmin kuin kukaan muu miten hankala mä olen, miten epätasapainoinen ja sekaisin mä olen. Miten epävarma mä olen edes koko meidän suhteesta. Mistään, Milloinkaa. Ja silti se ei jätä mua ? Ehkä sekin on hullu tai jotain. Se sanoi että mä olen täydellinen.

Voisimpa olla parempi. Vaikka ihan vähän vain.

5 kommenttia:

  1. Kiitos ihana♥ Sun sanat oli niin nättejä et ihan väkisin väänty suupielet ylös :)

    Mut hui nyt kyllä haluan jatkossa oksennella niin vähän ku mahollista, en ikinä halua mitään verta :O

    Onnee et sul on menny hyvin ja onnee jo etukätee tosta vuosipäivästä! Ihanaa että sulla on tollanen ihminen, jonka kanssa on hyvä olla ja joka on sun tukena :) Ja todellaki selviät ravintolasta koska voit syödä ihan mitä vaan koska toi on kuitenki tollanen spesiaalitapahtuma! Ei pidä oikeesti olla itellee liian ankara :)

    Mä oon varma, että L haluaa olla sun kanssa just siks, että sä oot niin upee ihminen ku oot :) Se tykkää susta just sellasena ku oot, omana itsenäs♥

    VastaaPoista
  2. Anonyymi11/23/2011

    Eksyin tänne blogiin joskus ja taas uudelleen tänne päädyin. Rakastan sun tyyliä kirjoittaa ja ulkoasu on aivan ihana♥

    Hyvä ettet aio enää oksentaa:)
    Itsekkin päätin niin ja vaikka aluks se tuntu niin hankalalle kun tuntuu et on ihanpakkopakkoargh. Sen ylipäästyä tulee voittajafiilis;) Kuulostaa,että oot laihtunu ilmeisesti aika paljonkin... ootko uskaltanut käydä katsomassa kuinka paljon?

    Ja L haluaa olla sun kanssa koska oot mahtava♥;)
    kun vain itsekin sen näkisit ja uskoisit sen.
    Halaus ♥

    VastaaPoista
  3. Voi pieni kun sun ei tarvitse olla yhtään parempi, koska kukaan ei voi olla täydellinen. Sä olet ihana just sellasena kun oot, ja L:kin rakastaa sua just tommosena. Älä yritä muuttua :)

    Ja mä en todellakaan tiedä miten jaksan näillä unilla... Kello on nyttekin puol neljä aamulla ja mun pitää herää neljän tunnin päästä viimeistään. Koekkin vielä johon en oo alottanukkaa lukemista... Ja mä en tiiä tosta perjantaista... Se poika on ihan kiva, mut mä en vaan tiedä mitä se aattelee musta, enkä haluu tietää mitä se haluaa. Mä en halua mitään.

    Oot ihana, haleja ♥

    VastaaPoista
  4. Kiitos kommentistasi♥ :) Hyvä kuuulla, että aiot jättää ton oksentamisen viimeseksi kerraksi. Ja voi, L kuulostaa niin ihanalta♥ Pidä siitä kiinni! Totta kai se jaksaa olla sun kanssa, kun olet ihana ja se rakastaa sua. Oon samaa mieltä kuin vendela, ei sun pidä muuttua, oot just tommosena ihana :-)
    Haleja♥

    VastaaPoista
  5. Anonyymi :
    Voi kiitos kauheasti! :)
    Itseasiassa mulla ei tällä hetkellä oo toimivaa vaakaa ja siis kesällähän lihoin aika paljon. mutta nyt oon ainakin saanut kommenttia laihtumisesta. En sitten tiedä...
    Haluaisin vain nähdä pienenemisen itse peilistä ennenkuin uskallan vaa'alle (tiedän oon vähän hassu tän mun 'vaakapelon' kanssa)

    Hali takaisin ♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥