lauantai 12. marraskuuta 2011

this is art everything is art

Väkisin nieltyjä leipäpaloja ja turhia yrityksiä heittää edes rasvaiset juustosiivut huomaamatta roskiin.
Koska kolmena aamuna olen lähes pyörtynyt ja kahtena oksentanut syystä : en tiedä, mutta äiti on taas olevinaan niin varma että kaikki johtuu mun 'ruokapelleilystä'. "Kyllä mä söin eilenkin spagettia ja.. vaikka mitä" Auto kyyti koulun eteen ja äidin puolentunnin keskustelu yksinpuhelu oikeista elämän tavoista.
Miksi mä olen niin itsekäs.


Päivän pelastus, että sain 100 euroa uusiin öljyväreihin, kangaspohjiin ja pensseleihin joten aloin pitkästä aikaa maalaamaan vähän isompaa työtä... ehkä tästä ei tule yhtääään mitään koska en tosiaan ole maalannut vuoteen, mutta katsotaan ja ainakin saan jotain fiksua tekemistä.
vähän luonnosta siitä kiinnosti tai ei :


mallista nopeasti tein...

L oli myös meillä tänään, tehtiin ja syötiin sushia. Eli päivän kalorit nousi sitten lähemmäs 700, mutta aamulla salille yhden kaverin kanssa joten ehkä voin antaa itselleni vähän anteeksi yhden päivän mässäilyn ? Ja oikeasti onhan mulla nyt vähän vahvempi olo vaikken mä sitä kenellekkään muulle myönnä.

3 kommenttia:

  1. Oi, ihana piirros! ♥
    Onhan sulla oikeasti vahvempi olo? Ettet valehtele, mä haluan että sulla on oikeasti edes vähän parempi olo! :-)
    Ja kyllä, minullakin on kokemusta tuosta äidin tarkastelusta ja saarnaamisesta, ikävää. Mutta sun pitäisi kyllä syödä vähän enemmän, ihan tosi. Eikä toi 700kaloria ole edes paljoa, voisit syödä enemmänkin. Anna anteeksi itsellesi, anna vain.
    Halauksia ja voimia!♥ :-)

    VastaaPoista
  2. Ompa hieno piirustus!
    Tosi paljon voimia ja halauksia♥ Toivon tosiaan että sulla olis vahvempi olo!

    VastaaPoista
  3. Miekkavalaat ovat niin upeita. Näin niitä kerran Espanjassa eläintarhassa. Surullista oli nähdä ne lukittuina altaisiinsa, mutta ei se niiden kauneutta poistanut.

    Upeita eläimiä. Tuli kovin pieni olo, kun seisoi siinä vierellä ja katseli lasin läpi, kuinka ne meni veden alla.

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥