maanantai 22. elokuuta 2011

Answers

Anteeksi jos tää on kauhean epäselvää, olikin yllättävän vaikeaa vastata kun en ole itsekkään ihan varma... itsestäni :D !


 Jos olisit...
...puu, mikä puu olisit? kirsikkapuu
...väri, mikä väri olisit? kylmä vaaleanpunainen
...eläin, mikä eläin olisit? metsäkauris...
...ruoka, mikä ruoka olisit? ...MUNAKOISO
...vuorokaudenaika, mikä vuorokaudenaika olisit? myöhä ilta
...vuodenaika, mikä vuodenaika olisit? syksy

1. Minkä luonteenpiirteen vaihtaisit itsessäsi?
En olisi niin turhamainen, pinnallinen ja pikkutarkka. Haluaisin olla kärsivällisempi ja "tasaisempi". Osaisin myös olla luonnollisemmin ihmisten seurassa enkä miettisi kokoajan miellytänkö kaikkia tai mitä muut musta ajattelevat... hmm näitä on niin paljon

2. Oletko koskaan miettinyt jos vain antaisit itsesi lihota?
Kyllä. Joskus kun kaikki tuntuu menevän pieleen ei millään tunnu olevan väliä. Välillä olen muuten vain yrittänyt lopettaa tämän ja antanut itseni lihoa, mutta se on aina ollut yhtä huono idea.

3. Lempiruokasi ennen sh:ta?
Jos muistaisin... elämä ennen sh:ta tuntuu nyt niin kauhean kaukaiselta ja vieraalta. Hassua sinäänsä. Mutta thaimaalaista ruokaa ja ...juustopastaa (valitettavasti) olen aina rakastanut.

4. Lempiherkku?
maraboun double nougaa, Ben&Jerry's cookie doug, NAM ja robert's coffeen chai-latte (onko se herkku)!


 5. Unelma lomakohde?
Joku rauhallinen, lämmin paikka jossa olisi samettinen valkoinen ranta, taivaaseen ylettyvä vesiputous ja turkoosia vettä, papukaijoja ja merikilpikonnia, pieni palmubaari josta saisi niin paljon pepsimaxia (ja vähän terästystä) ilmaiseksi kun jaksaisi juoda, kaloritonta ben&jerry's:iä. Ja olisin siellä kahdestaan L:n kanssa eikä meitä väsyttäisi koskaan :D

6. Paras kirja jonka olet lukenut, miksi se on paras?
Marya Hornbacherin omaelämäkerta Elämä kateissa – kertomus anoreksiasta ja bulimiasta. Parasta thinspoa i k i n ä ! Vaikka onkin tosi surullinen.
Lisäksi rakastan twilight-saagan ensimmäistä osaa vaikken mikään twilight-fani olekkaan. Se on kirjoitettu kauniisti ja jaksan lukea sen aina vain uudestaan.

7. Lempiurheilulaji?
Tanssi. Hip hop, freestyle ja nykytanssi  ♥

8. Lempivuodenaika, miksi?
Kesä tai syksy. Inhoan kylmää, rakastan lämpimässä löhöilyä ja kesällä on tietenkin kesäloma... syksy on kaunis ja syysvaatteet ihania. Syyssateet ovat jotenkin niin rauhoittavia (ja mulla on synttärit syksyllä hehe)

9. Mitä sä teet sitten kun olet päässyt sun tavoitepainoon ?
Mä en todellakaan tiedä. Jos olen tyytyväinen yritän kai pysyä siinä?

10. Onko sulla paljon kavereita?
Välillä tuntuu, että niitä on liikaa.
Varsinkin sellaisia tuttuja joita "halataan kun tavataan" muttei sitten muuta. Sellaisia tosi hyviä ystäviä mulla on vain muutama koska tutustun aika hitaasti... tai ainakin se vie aikaa että osaan olla täysin rennosti, luottaa ja olla omaitseni.
Edelleen mun läheisimpiä kavereita on ne joita en välttämättä nää usein, mutta jotka olen tuntenut kauan, joiden kanssa mulla on paljon kauniita muistoja ja joihin tiedän voivani luottaa aina, joiden seurassa mä uskallan olla omaitseni.


11. Toivotko koskaan paranevasi syömishäiriöstä?
Mun sh ei onneksi ole kovin paha vaikka se onkin jo aika mukaan takertunut... tai en tiedä. Mutten halua "parantua" siitä ennenkuin olen tarpeeksi pieni ja muutenkin tyytyväinen itseeni. Mutten todellakaan halua mitään lapsettomuutta tms. eli ehkä mä sitten joskus... joskus. Sh:sta luopumisen ajatteleminen on jotenkin pelottavaa.

12. Mikä on sun lempielokuva?
Voiei... rakastan elokuvia ja tykkään niin monesta ja monen tyylisestä ! Paitsi komedioista en erityisemmin. 
Mun facebook profiilissa lukee Tokio Drift, Black Swan, Koizora, Ninja Assassin... Disney leffat. (Bambi♥) Mutta noikin on vaan niin pieni osa kaikista ihanista leffoista.

13. Kuka on sun lempinäyttelijä?
Haruma Miura ja Johnny Depp tottakai !

14. Onko sinulla thinspovaatteita? Jos on, millaisia ne ovat?
Tottakai on. Yhdet 34 kokoiset lappuhaalarit jotka keväällä olivat hetken jo ihan sopivat, sitten kaikki tiukat pillifarkut...

15. Palkitsetko itseäsi onnistumisista?
Yleensä mietin että sittenkun painan sen ja sen verran saan ostaa tuon vaatteen tms.
Ja sitten kun painan 50 kg otan varmaan napakorun...


 16. Mikä on ruoka, mitä et ehdottomasti voi syödä? Vai onko sellaista?
En enään koskaan laittaisi voita tai juustoa leivän päälle tai joisi muita kuin light limuja. Mäkissä en ole aikoihin syönyt muuta kuin salaattia ja sitten yleensäkkin kaikki sellainen missä on näkyvää rasvaa kuvottaa.
Hernekeitto ja maksalaatikko ovat myös sellaisia ruokia joita vältän kuin ruttoa.

17. Onko sinulla turvaruokaa?
Rehellisesti... mä en koskaan ole ymmärtänyt sanaa 'turvaruoka' voitteko selittää ? :D
Mutta jos ymmärrän oikein niin mehukeitto, hapankorput, sipulikeitto ja mun laatikossa on piilossa muutama nutrilet-patukka ja EasyDiet-keitto. 

18. mitkä olis sun kolme toivetta?
1. Olla laiha, rakas ja rikas
2. Muuttaa mahdollisimman pian omaan asuntoon
3. Että voisin päättää millaisia unia nään ja tehdä niistä totta !

19. mistä kehonosasta itessäs tykkäät eniten?
Mun kynsistä... onko ne kehonosa ? No ne on kuitenkin aika vahvat, pitkät ja rakastan tehdä niihin jänniä lakkauksia (:

20. mikä oli pienenä sun lempiruoka, ja entä nyt?
Pienenä... joku kalapuikot ja perunamuussi varmaan. Nyt... Pepsimax.


 21. ootko sä jollekkin allerginen?
En millekkään... olisinpa allerginen suklaalle...

22. mitä sä sanot yleensä, että ei tarvitsis syödä? (muitaki ku ei oo nälkä yms)
Jotain normaalia kuten "Söin jo" tai vetoan huonoon oloon ja mahakipuun. Yleensä syön omassa huoneessa joten olen tehnyt aika paljon sitä että otan ruokaa, kävelen huoneeseen, kippaan ruuat roskikseen ja vähän ajan päästä vien tyhjän lautasen keittiöön ja tokaisen että olipas hyvää, kiitos.

23. Miksi aloit laihduttamaan?
Koska olin läski, olin valtava. Olen vieläkin. Jossain vaiheessa aloin häpeämään sitä ja huomasin ihmisissä ensimmäisenä heidän laihuuden... Mun itsetunto on huono ja tähän tilanteeseen on tultu niin monen mutkan ja lauseen jälkeen. Luulen, että lopullinen napsahdus tapahtui kun olin L:n kanssa syömässä eikä L syönyt koska oli jo syönyt kotona. Tarjoilija joka on meidän kaveri sanoi, että "L ei syö koska ei halua tulla samaan kokoon kun sä" Se oli läppää. Mutta silloin mä päätin oikeasti laihtua. Enkä vain paria kiloa.

24. Tietääkö ketään ystävääsi/tuttuasi laihduttamisestasi?
V tietää koska se laihdutti alkuvuodesta mun kanssa, mulla on ikävä niitä aikoja.
Ja ainakin Riku tietää V:n lisäksi tän blogin osoitteen ja L tietää jotain, mutten usko että kumpikaan ottaa tätä sen vakavammin. Vanhemmillekkin olen joskus jotain vihaisena heittänyt, mutten oikeastaan usko että kukaan ottaa tätä sen vakavammin. Olen lihava ja olen lihava ja olen lihava. Eihän näin läskillä voi mitään ongelmaa olla.¨

25. Millaisia vaatteita tykkäät käyttää? 
aika normaaleja... välillä pukeudun yritän pukeutua söpösti tyttömäisemmin, välillä poikamaisesti nahkatakkiin yms...
Rakastan korkokenkiä koska ne laihentavat jalkoja ja isoja t-paitoja koska ne piilottavat vatsamakkarat.
Tällä hetkellä mua himottaa eniten kaikki karvainen, pitsi ja sellaiset luonnolliset, lämpimät värit.

26. Luetko paljon kirjoja? Jos luet, millaisia?
Luen liian vähän kirjoja koska en ikinä jaksa etsiä sellaisia joista tykkäisin... laiska tässäkin.

27. Millaista musiikkia kuuntelee mieluiten?
Kuuntelen kaikkea mikä kuulostaa hyvältä. Mun musiikkimaku on niin laaja... en osaa nimetä yhtä tai kahta bändiä tai musiikkityyliä.
Melkein kaikki paitsi sellainen örinähevi menee...


Bloggerilla on joku ongelma....
toivottavasti saítte tästä jotain irti.


1 kommentti:

kiitos kommentista ♥